1
Mikä on HubSpot?
HubSpot on ohjelmisto, joka tarjoaa monipuolisia ratkaisuja digitaalisen markkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun tarpeisiin. Se sisältää esimerkiksi markkinointiautomaation, sähköpostimarkkinoinnin, verkkosivuston analytiikan ja CRM-työkalut, jotka auttavat yrityksiä tekemään markkinointia ja myyntiä tehokkaammin ja tuloksellisemmin. HubSpotin avulla yritykset voivat myös seurata asiakaspalautetta ja kommunikoida asiakkaiden kanssa yhdestä paikasta.
Sisältää työkalut modernin markkinoinnin ja myynnin tekemiseen.
- verkkosivualusta
- verkkoanalysointi & syvällinen analytiikka
- hakukoneoptimointi
- sisällönhallinta
- blogi
- sähköposti
- sosiaalisen median markkinointi
- laskeutumissivut
Markkinointi, myynti ja asiakaspalvelu toimivat yhdessä.
Asiakkuudenhallintajärjestelmä | HubSpot CRM
Täysin ilmanen CRM-järjestelmä toimii markkinoinnin alustan kanssa saumattomasti. Voit järjestellä, seurata ja tehdä myyntitoimia markkinoinnin kanssa yhteisille liideille.
Myynnin työkalut | Sales Hub
Myynnin työkalupakki, jonka perusversio on ilmainen. Sales yhdistää sähköpostilaatikkosi HubSpot CRM:ään ja mahdollistaa liidien kanssa vuorovaikuttamisen vaivattomasti niin, että jokainen toiminto tallentuu automaattisesti.
Enemmän kuin markkinointialusta
Älä tyydy vain markkinoimaan. HubSpot auttaa sinua keräämään liidejä, työstämään heidät asiakkaiksi ja pitämään huolta hankituista asiakkaista - yhden ja saman järjestelmän sisällä.
Lue lisää HubSpotista.
Katso myös HubSpot -demo.
Ota HubSpot käyttöön yrityksellesi
Katso miltä perehdytyspalvelunne sisältävät.
Tutustu HubSpot-käyttöönottoihin2
Marketing Hub
HubSpot Marketing Hub on HubSpotin ohjelmistopaketti, joka keskittyy digitaaliseen markkinointiin ja markkinointiautomaatioon. Se tarjoaa monipuolisia työkaluja, kuten verkkosivuston analytiikkaa, sähköpostimarkkinointia, sosiaalisen median hallintaa ja sisällön luontia. Marketing Hubin avulla yritykset voivat automatisoida markkinointikampanjoitaan ja personoida markkinointiviestintäänsä asiakkaiden tarpeiden mukaan. Lisäksi se tarjoaa tehokkaita työkaluja myynnin ja markkinoinnin yhteistyön parantamiseen, jotta yritykset voivat saavuttaa parempia tuloksia.
Enemmän kuin markkinointialusta
Älä tyydy vain markkinoimaan. HubSpot auttaa sinua keräämään liidejä, työstämään heidät asiakkaiksi ja pitämään huolta hankituista asiakkaista - yhden ja saman järjestelmän sisällä.
Älä spämmää. HubSpot vie sinut 100 % inboundiin
Inbound- eli houkuttelumarkkinoinnin salaisuus piilee siinä, että se hyödyttää myös asiakastasi. HubSpotin avulla teet markkinointia, jota ihmiset rakastavat - ja keräät pisteet kotiin.
Tutustu Marketing Hubin työkaluihin ja katso demo!
3
Sales Hub
Sales Hub sitoo yhteen myynnin työkalut, joilla pystyt tehostamaan yrityksesi toimintaan ja tekemään kasvusta vaivatonta. Työkaluihin kuuluvat mm. sähköpostipohjat, dokumentit, myynnin automaatiot, sähköpostinotifikaatiot, live chat, soittotyökalu, raportointi ja paljon muuta.
Myynnin työkalut helpottavat myyjien arkea ja auttavat klousaamaan diilejä nopeammin. Lue blogista lisää:
Mikä on HubSpot CRM?
HubSpot-kumppanipalvelu tuo joustavuutta ja ennakoitavuutta. Se on tarkoitettu HubSpot-asiakkaille, jotka haluavat apua digitaaliseen myyntiin, markkinointiin ja asiakaspalveluun. Palvelu sisältää kaiken työn, jonka asiantuntijamme suorittavat HubSpot-portaalissasi.
Tutustu HubSpot-kumppanipalveluihin4
Service Hub
Service Hub on loistava työkalu asiakaspalveluun ja sen kehittämiseen. Työkalujen avulla pystyt lujittamaan nykyisiä asiakassuhteita, saamaan tietoa asiakkuuden tilasta sekä luomaan loistavia asiakaskokemuksia.
Service Hubin työkaluihin kuuluvat mm. keskusteluosio, tikettijärjestelmä, palautetyökalu, botit, tikettiautomaatio ja raportointi.
Tutustu Service Hubiin ja nosta asiakastyytyväisyytesi uudelle tasolle.
Varaa aika HubSpot-asiantuntijan kanssa
Keskustele etänä HubSpot-asiantuntijan kanssa hankinnasta sekä siitä miten hyvin HubSpot parantaa myyntiä, markkinointia ja asiakaspalvelua.
Aloita HubSpot-matkasi asiantuntijan kanssa5
HubSpot CRM
HubSpot CRM on asiakkuudenhallintajärjestelmä, jossa asiakkaiden ja liidien yhteystiedot pysyvät järjestyksessä. CRM:n kontaktikortilta löydät yksityiskohtaista tietoa kontaktistasi ja hänen aktiviteeteistaan, kuten mitä kautta henkilöstä on tullut liidi, milloin häneen on oltu viimeksi yhteydessä ja muistiinpanot, jotka hänestä on kirjattu.
Lisäksi CRM:n avulla saat kattavan käsityksen myynnin pipelinestä ja pystyt järjestelemään diilejä niiden eri vaiheiden mukaisesti.
Mikä on HubSpot CRM
Olemme koonneet sinulle kattavan infopaketin siitä miten HubSpot CRM toimii.
Ota selvää mikä on HubSpot CRM6
HubSpot-palvelut
Tarjoamme yrityksille monipuolisesti HubSpotiin liittyviä palveluita, esimerkiksi:
- Oma HubSpot-konsulttisi auttaa sinua saavuttamaan tavoitteesi markkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun suhteen. Samalla HubSpot-konsultti varmistaa, että työ tehdään laadukkaasti ja aikataulussa. Lue lisää HubSpot-kumppanipalveluista.
- Ehkäpä haluat käyttöönottaa HubSpot-järjestelmän? Olet tullut oikeaan paikkaan. Autamme yrityksiä HubSpotin käyttöönottoissa, olipa kyse sitten Marketing-, Sales- tai Service Hubista. Lue lisää HubSpotin käyttöönotosta.
- Jos yritykselläsi on jo HubSpot käytössä ja olet epävarma siitä mihin suuntaan sinun kannattaa HubSpottia lähteä kehittämään niin uudelleenkäynnistys saattaa olla sinulle toimiva palvelu.
- HubSpot tuesta saat vastauksia HubSpotia koskeviin kysymyksiin – ilmaiseksi, totta kai. Tutustu HubSpot-tukeen
Tutustu HubSpot-käyttöönottoon
Sertifioidut asiantuntijamme auttavat alkuun. Tutustu perehdytyspaketteihimme.
Lue lisää