Kuuntele blogi
Vuosi 2016 on paria päivää vaille taputeltu ja monilla katseet on jo käännettynä toiveikkain odotuksin seuraavalle vuodelle. Ei kuitenkaan vielä oteta varaslähtöä uuteen vuoteen, vaan vietetään vielä hetki muistellen kuluneen vuoden tähtihetkiä.
Tästä listauksesta löydät tämän vuoden Sales Communicationsin ladatuimmat materiaalit top 5.
Viidennelle sijalle sijoittui tänä vuonna laatimamme 25 verkkosivuvinkkiä. 317 sivua tarkastelleesta 81 latasi oppaan ja sai ilmaiseksi 25 vinkkiä verkkosivujen kävijämäärien kasvattamiseen ja liidien tuottamiseen myynnille.
Sijalle neljä parhaiten konvertoinneista materiaaleista sijoittui verkkosivu-uudistajan opas. Oppaan tarkoituksena oli antaa neuvoja verkkosivun uudistusprojektia harkitsevalle tai suunnittelevalle niin, että mikään ei mene pieleen ja uudistuksesta voitaisiin saada todellisia tuloksia. 494 verkkosivuvierailijasta 121 latasi verkkosivujen uudistajan oppaan.
Kolmanneksi ladatuin materiaali tänä vuonna oli laatimamme opas, joka antoi neuvoja keskusteluun inbound-liidin kanssa. 324 ländärillä käyneistä 146 latasi oppaan ja sai hyödyllisiä neuvoja liidien kvalifioinnista ja keskustelun avaamisesta inbound-liidin kanssa.
Toiselle sijalla vuonna 2016 kiri yrityksen johdolle suunnattu oppaamme markkinoinnin automaatioon. 191 latausta (625 laskeutumissivulla käynyttä) saavuttaneen oppaan tarkoitus oli antaa syitä siihen, miksi johtotason henkilön kannattaa investoida markkinoinnin automaatioon.
Tämän vuoden voittaja on selvinnyt! Parhaiten konvertoiva materiaali vuonna 2016 oli opas hakukoneoptimoinnin perusteisiin. Ländärillä vierailleista 830 ihmisestä oppaan latasi 289 verkkosivuvierailijaa. Oppaan sisältöön oli koottu tuoreimmat faktat siitä, miten nykyaikainen sisällöntuottaja tavoittaa verkkosivuillaan oman kohdeyleisönsä.
Tässä olivat siis vuoden 2016 Sales Communicationsin parhaiten konvertoivat materiaalit. Kiitos tästä vuodesta kaikille tarjoamaamme sisältöä ladanneille, sekä kaikille matkassa mukana olleille asiakkaillemme ja yhteistyökumppaneillemme. Kiitos kun olet seurannut tarinaamme tähän asti.
Tsekkaa tästä vielä Sales Communicationsin vuoden kiinnostavimmat blogit.