1610.2018
Markkinoinnin automaatio • Markkinointi • Myynti • HubSpot • Sosiaalinen media • Inbound-markkinointi
Kuuntele blogi
HubSpot Academyn asiantuntijoiden kehittämät kurssit on käännetty neljälle kielelle. Academyn koulutuksia ja kurssimateriaaleja opiskellaan päivittäin satojen ihmisten toimesta. HubSpot Academy myöntää yli 60 000 inbound-sertifikaattia vuosittain. Lähteenä käytetty: HubSpot.
HubSpot Academy pyrkii kouluttamaan ja inspiroimaan ihmisiä maailmanlaajuisesti auttaen heitä oppimaan markkinoimaan, myymään ja kasvattamaan heidän yritystoimintaansa.
HubSpot Academy tarjoaa materiaalia HubSpotin ominaisuuksista ja käytöstä, inbound-myynnistä ja -markkinoinnista aloittelijoille, jonkin verran aiheeseen jo tutustuneille sekä edistyneille henkilöille harjoitteluohjelmien, tilausvideoiden ja laajan valikoiman sertifiointiohjelmien muodossa. Se auttaa ymmärtämään, käyttämään ja hallitsemaan HubSpot-ohjelmistoa ja myös sen uusia ominaisuuksia.
HubSpot Academy – eri osiot
HubSpot Academyssä on useita eri osioita, joiden kautta pääset tutustumaan eri kursseihin, yhteisöön sekä tukisivustoon. Sivustolta löydät tietoa myös itse HubSpot Academystä. Tässä eri osiot:
HubSpot Academyn kurssivalikoima
HubSpot Academy sisältää laajan valikoiman kursseja, materiaaleja ja serfikaatteja muun muassa seuraavista aiheista:
HubSpot Academy täydentää ja uudistaa kurssivalikoimaansa jatkuvasti, joten saat aina uusimman tiedon ja taidon inbound-markkinoinnin, -myynnin, markkinoinnin teknologian ja asiakaspalvelun saralta.
Kuka voi suorittaa HubSpot Academyn kursseja?
HubSpot Academy on ilmainen ja kuka tahansa voi opiskella lukuisia materiaaleja, käydä kursseja ja suorittaa sertifikaatteja siellä ilmaiseksi. Mikäli sinulla ei ole HubSpot-tiliä yrityksesi kautta, sinun täytyy perustaa henkilökohtainen tili pystyäksesi suorittamaan kursseja ja sertifikaatteja.
Tämä on kätevää, sillä vaikka sinulla ei olisikaan HubSpotin lisenssiä, voit kouluttaa itseäsi ja tutustua inboundin maailmaan ennen kuin päätät hankitko HubSpot-lisenssin. Kun olet kerryttänyt osaamistasi etukäteen, sinulla on myös vahva pohja lähteä käyttämään HubSpotia ja tekemään inbound-markkinointia. Samalla saat arvokasta osaamista myös myynnin, markkinoinnin teknologioiden ja asiakaspalvelun parista.
HubSpot Academyn kursseja ja sertifikaatteja pääset opiskelemaan Learning centerin kautta.
Janilla on yli 20 vuoden kokemus asiakasyritysten myynnin kasvattamisesta. Hän on erikoistunut inbound-markkinointiin, myyntiin, konvertoimaan verkkovierailijoista myyntiliidejä sekä siihen, miten tehdään myyntiä niin, että ihmiset todella ostavat. Jani on merkittävä sosiaalisen median tekijä markkinoinnin ja myynnin parissa. Hänen suosituimmat kanavansa ovat podcastit KasvuPodcast, Lead & Trust, Myyntikanava ja Suoraa puhetta.