Kuuntele blogi
Webinaarit toimivat liidejä konvertoivana sisältönä sosiaalisessa mediassa ja verkkosivuillasi. Lue miten myyntiliidien tuotanto tapahtuu käytännössä
Sinun kannattaa listata kaikki ilmoittautuneet yhdelle markkinointilistalle. Helposti tämä onnistuu, kun ajat raportin järjestelmästäsi. Jos et saa listaa ulos, niin silloin kannattaa vaihtaa järjestelmä toimivaan. Muuta keinoa ei luultavasti ole.
Rakenna workflow, jossa pidät asiakkaasi kiinnostuksen yllä. Esimerkki-workflow voi toimia seuraavasti:
Workflown voit hyvin tehdä manuaalisesti, jos haluat. Tosin sen ylläpitäminen voi olla hieman haasteellista, varsinkin jos sinulla on kaikki järjestelmät erikseen. ks. Franken-systeemi. Myyntiliidien hankintaa helpottaa huomattavasti systeemi, joka sitoo kaikki keinot yhteen ja sinulla on mahdollista saada myös raportointi kaikista vaiheista helposti yhdelle ruudulle. Markkinoinnin tehtävä on tuottaa liidejä myynnille. Verkossa se tapahtuu tehokkaasti ja nopeasti.
Janilla on yli 20 vuoden kokemus asiakasyritysten myynnin kasvattamisesta. Hän on erikoistunut inbound-markkinointiin, myyntiin, konvertoimaan verkkovierailijoista myyntiliidejä sekä siihen, miten tehdään myyntiä niin, että ihmiset todella ostavat. Jani on merkittävä sosiaalisen median tekijä markkinoinnin ja myynnin parissa. Hänen suosituimmat kanavansa ovat podcastit KasvuPodcast, Lead & Trust, Myyntikanava ja Suoraa puhetta.