Kuuntele blogi

Jani Aaltonen
Janilla on yli 20 vuoden kokemus asiakasyritysten myynnin kasvattamisesta. Hän on erikoistunut inbound-markkinointiin, myyntiin, konvertoimaan verkkovierailijoista myyntiliidejä sekä siihen, miten tehdään myyntiä niin, että ihmiset todella ostavat. Jani on merkittävä sosiaalisen median tekijä markkinoinnin ja myynnin parissa. Hänen suosituimmat kanavansa ovat podcastit KasvuPodcast, Lead & Trust, Myyntikanava ja Suoraa puhetta.
Lue lisää
- Hubspot
- Inbound-markkinointi
- Markkinointi
- Myynti
- Verkkosivut
- Markkinoinnin automaatio
- CRM
- Sosiaalinen media
- Integraatiot
- HubSpot CRM
- Strategia
- Case
- Asiakaskokemus
- Myynnin automaatio
- Johtaminen
- Tekoäly
- Kasvumarkkinointi
- Tapahtumat
- ABM
- AI
- Data
- HubSpot Akatemia
- ChatGPT
- Asiakastiedote
- Hakukone
- HubSpot käyttöönotto
- RevOps
- Migraatio
- SalesComm Akatemia
- Verkkokehitys
Sales Communications perustaa yrityksen palvelemaan verkkopalveluita, -sovelluksia ja HubSpot-integraatioita tarvitsevia yrityksiä
Asiakkaiden ostoprosessien muuttuminen, digitaalisten palveluiden käytön lisääntyminen ja suomalaisten yritysten tarve rakentaa ...
Lue lisääMikä on konversio ja kuinka konversio tukee myyntiä
Tänä päivänä digitaalinen markkinointi ja verkkokauppa ovat kasvaneet valtavasti ja yritysten menestyksen avaintekijä on kyky ...
Lue lisääMikä on HubSpot Academy?
HubSpot Academy on maailmanlaajuinen inbound-myynnin ja -markkinoinnin kouluttaja. Vuodesta 2012 lähtien HubSpot Academy on ...
Lue lisää