2104.2020
Kuuntele blogi
Asiakkaiden ostoprosessien muuttuminen, digitaalisten palveluiden käytön lisääntyminen ja suomalaisten yritysten tarve rakentaa verkkoon kitkattomia asiakaskokemuksia sekä palveluita on synnyttänyt voimakkaan tarpeen markkinaan. Olemme tunnistaneet selkeän tarpeen osaavalle palveluyritykselle, joka kykenee suunnittelemaan ja toteuttamaan erilaisia teknologisia palveluita.
HubSpotin tutkimusten mukaan verkkopalveluiden käyttö kasvaa nyt ennennäkemättömän nopeasti – samanaikaisesti perinteisen myyntitoiminnan teho laskee kiihtyvällä vauhdilla. Tämä luo tilanteen, jossa verkkosivuista muodostuu liiketoiminnalle keskeinen funktio. Näin ollen, verkkosivuilta tulee löytyä erilaisia asiakasta hyödyttäviä palveluita, kuten laskureita, analyysityökaluja, verkkokauppoja sekä erilaisia ostamiseen liittyviä palveluita. Kaikki nämä työkalut edesauttavat kitkattoman, helpon ja nopean ostopolun luomista.
Radikaali muutos merkitsee datan ja teknologian hyödyntämistä eri tavalla kuin olemme niitä tähän mennessä hyödyntäneet. Digitaalisten tuotteiden ja palveluiden loppukäyttäjien maailmassa itsepalvelu on heille usein parasta palvelua ja loppukäyttäjät odottavat parempia verkkopalveluita kuin koskaan aikaisemmin. Tämä on suuri mahdollisuus. Nyt jaetaan verkossa markkinaosuuksia ja yritykset, jotka kykenevät helpottamaan asiakkaiden ostoprosessia, menestyvät.
Sales Communications on tehnyt 7 vuotta menestyksekästä myynnin ja markkinoinnin digitalisointia HubSpot-alustalla. Sales Communications on yksi maailman osaavimmista ja arvostetuimmista HubSpot-ratkaisupartnereista sekä kuuluu sertifioituun Advanced Implementation Partners -ryhmään. Tähän ryhmään kuuluu vain 18 maailman teknologiselta osaamiseltaan parasta toimistoa.
Me Sales Communicationsilla keskitymme olemaan asiakkaidemme digitaalisen kasvun kumppani. Tuotamme edelleen palveluita verkkoliikenteen kasvattamiseksi sekä digitaalisen myynnin ja asiakaspalvelun kehittämiseksi. Tytäryhtiö Weesas Oy keskittyy rakentamaan dataohjattuja verkkopalveluita, applikaatioita ja integraatioita asiakkaidemme kasvun ja liiketoiminnan tueksi. Olemme todella ylpeitä tästä uudesta mahdollisuudesta, ja ennen kaikkea kyvystämme vastata markkinoilla olevaan tarpeeseen, johon ei nyt löydy tarpeeksi osaamista.
Syy Weesaksen perustamiseen on puute HubSpot-teknologiaosaamisessa niin Suomessa kuin maailmalla. Weesaksen teknologiaosaaminen täyttää markkinoille muodostuneen kuilun, joka koskee HubSpot-teknologiaosaamista sekä asiakastarpeita. Weesas ei ole HubSpot-kumppani, vaan tarjoaa mahdollisuuden kaikille markkinointitoimistoille sekä HubSpot-kumppaneille laajentaa omaa tarjontaansa vaativissa teknologiahankkeissa.
Asiakkaillemme projektien tilaaminen, projektin aikainen työ sekä tuotantoon siirtymisen jälkeinen aika ovat selkeämpiä, sillä pystymme jatkossa tarjoamaan paremmin kohdennettua palvelua. Sales Communications on yhden katon alla toteuttanut kaikki palvelut liittyen inbound-markkinointiin, sisällöntuotantoon, designiin, konsultointiin ja koodiin – jatkossa Weesas keskittyy teknologiaan ja palveluiden rakentamiseen.
Weesaksen toimitusjohtajana ja partnerina toimii Joni Laukkonen, joka aikaisemmin vastasi Sales Communicationsissa teknologiasta CTO-roolissa. Asiakkailleen hän on rakentanut verkkopalveluita, sovelluksia ja integraatioita jo lähes vuosikymmenen ajan. Jonin osaaminen on palkittu HubSpotin toimesta useita kertoja HubSpot Impact Awardseilla esimerkiksi integraatioita koskevista innovaatioista.
“Yhtiön johtaminen ja kasvattaminen on erittäin paljon selkeämpää nyt, koska kyseessä on puhtaasti koodi- ja teknologiatalo, jossa keskitytään oman porukan kehittämiseen ja hyvinvointiin sekä asiakkaille tuotettavien palveluiden hiomiseen.” - Joni Laukkonen, Partneri, Weesas Oy
Lisätiedot:
Joni Laukkonen, CEO, Weesas Oy, puh. 0400 174 637
Jani Aaltonen, CEO, Sales Communications Finland Oy, puh. 040 752 0785
Janilla on yli 20 vuoden kokemus asiakasyritysten myynnin kasvattamisesta. Hän on erikoistunut inbound-markkinointiin, myyntiin, konvertoimaan verkkovierailijoista myyntiliidejä sekä siihen, miten tehdään myyntiä niin, että ihmiset todella ostavat. Jani on merkittävä sosiaalisen median tekijä markkinoinnin ja myynnin parissa. Hänen suosituimmat kanavansa ovat podcastit KasvuPodcast, Lead & Trust, Myyntikanava ja Suoraa puhetta.