Kuuntele blogi

Jani Aaltonen
Janilla on yli 20 vuoden kokemus asiakasyritysten myynnin kasvattamisesta. Hän on erikoistunut inbound-markkinointiin, myyntiin, konvertoimaan verkkovierailijoista myyntiliidejä sekä siihen, miten tehdään myyntiä niin, että ihmiset todella ostavat. Jani on merkittävä sosiaalisen median tekijä markkinoinnin ja myynnin parissa. Hänen suosituimmat kanavansa ovat podcastit KasvuPodcast, Lead & Trust, Myyntikanava ja Suoraa puhetta.
Lue lisää
- Hubspot
- Inbound-markkinointi
- Markkinointi
- Myynti
- Verkkosivut
- Markkinoinnin automaatio
- CRM
- Sosiaalinen media
- Integraatiot
- HubSpot CRM
- Strategia
- Case
- Asiakaskokemus
- Myynnin automaatio
- Johtaminen
- Tekoäly
- Kasvumarkkinointi
- Tapahtumat
- ABM
- Data
- HubSpot Akatemia
- AI
- ChatGPT
- Asiakastiedote
- Hakukone
- RevOps
- HubSpot käyttöönotto
- Migraatio
- SalesComm Akatemia
- Verkkokehitys
Mikä on NPS, ja miksi sen tulisi kiinnostaa yritystä?
NPS on lyhenne sanoista “Net promoter score”. Tiivistettynä termi vastaa kysymykseen: “Kuinka todennäköisesti suosittelisit ...
Lue lisää“Kirja, jonka suosittelisin pahimmalle vihamiehelleni”
Olen elämäni aikana lukenut useita markkinoinnin kirjoja, mutta tämä kirja on selkeästi paras. Godin on lisäksi kirjoittanut ...
Lue lisää7 vinkkiä: Hakukoneoptimointi ja sisältömarkkinointi
Digitaalisen markkinoinnin aallonharjalla surffaaminen vaatii aikamoista taiturointia. Ei riitä, että on perillä kaikista alalla ...
Lue lisää