Kuuntele blogi
Varautuminen alussa on tärkeää. HubSpotin käyttöönotto tulee nähdä investointina. Ohjelma on maailman paras inbound-markkinointiin tarkoitettu työkalu. Inbound-markkinointi ei alussa tee itse itseään, vaan siihen tulee varata aikaa ja resursseja. Inbound-markkinoinnin kulut kuitenkin skaalautuvat tulevaisuudessa.
Ilmainen työkalu tarjoaa juuri tutustumiseen tarkoitetut toiminnot. Joillakin markkinoilla puhutaan, että "ensimmäinen on ilmainen, kunnes jäät koukkuun". Itselleni kävi näin HubSpotin kanssa. Ohjelma poisti tarpeen muilta digitaalisen markkinoinnin ja myynnin ohjelmilta.
Ilmaisen HubSpot CRM:n saa käyttöön helposti menemällä HubSpotin etusivulle ja klikkaamalla painiketta "Start free or get a demo". Tästä artikkelista löydät tarkemmat ohjeet siihen, miten ilmaisen HubSpotin käyttöönotto etenee.
Jatkuvalla tekemisellä saavutat eniten hyötyä. Tahdon korostaa, että asennettuasi ilmaisen HubSpotin ei ole aika heittää jalkoja pöydälle, vaan kääriä hihat ja ryhtyä hommiin. HubSpot antaa sinulle avaimet helpompaan ja tuloksellisempaan elämään. On sinusta kiinni, avaatko oven.
Ilmaisella versiolla pääset tutustumaan työkaluihin, joita HubSpot tarjoaa. Sitoutumalla ja panostamalla saataviin tuloksiin et tarvitse etkä tahdo käyttää enää muita työkaluja.
Tutustu oppaaseen, joka neuvoo käytännön tekemisen alussa.
Janilla on yli 20 vuoden kokemus asiakasyritysten myynnin kasvattamisesta. Hän on erikoistunut inbound-markkinointiin, myyntiin, konvertoimaan verkkovierailijoista myyntiliidejä sekä siihen, miten tehdään myyntiä niin, että ihmiset todella ostavat. Jani on merkittävä sosiaalisen median tekijä markkinoinnin ja myynnin parissa. Hänen suosituimmat kanavansa ovat podcastit KasvuPodcast, Lead & Trust, Myyntikanava ja Suoraa puhetta.