Kuuntele blogi
Nyt kun syksy kiihtyy ja vuosittaiseen inbound-tapahtumaan on aikaa muutamia viikkoja ja uusia ominaisuuksia on jo julkaistu ja tullaan julkaisemaan, on aika tarkastella mitä uusia ja käyttämättömiä mahdollisuuksia yritykselläsi on. HubSpot ei ole enää pelkästään markkinoinnin työkalu. HubSpot CRM, CustomerHub, MarketingHub, Conversations ja SalesHub tarjoavat suuret mahdollisuudet myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun yhdistämiseen.
Olemme rakentaneet tehokkaan kolmen tunnin Kick Off -workshopin, jonka avulla ymmärrät HubSpot Growth Stack -alustaa paremmin ja kykenet ottamaan uusia ominaisuuksia käyttöösi sekä tehostamaan jo olemassa olevia prosesseja.
Uusille asiakkaille suunnatussa Workshopissa käymme läpi, mikä HubSpot on ja kuinka HubSpotin avulla myynti, markkinointi ja asiakaspalvelu nivotaan yhteen saumattomaksi kasvuprosessiksi. Workshop on yrityskohtainen ja paneudumme yrityksesi prosesseihin ja näytämme miten pääset alkuun. Millainen lisenssi kannattaa hankkia, lähdetkö ilmaisella kokeilemaan, vai otatko Enterprisen käyttöön ja haluat integroida HubSpotin yrityksesi ekosysteemiin. Mielenkiintoisia mahdollisuuksia löytyy myös videoista, boteista, verkkosivuista, tai vaikkapa Google- ja Facebook-mainonnasta.
Uusien käyttäjien HubSpot Kick Off 1800€ + alv / yritys / kerta
Sinulle, jolla on jo HubSpot osana yrityksesi toimintaa ja haluat laajentaa osaamistasi, teemme oman räätälöidyn kokonaisuuden. Sopii sinulle, joka haluat tietää, miten applikaatioita kehitetään HubSpot alustalle, tai kuinka HubSpot integroidaan osaksi yrityksesi ekosysteemiä. Ehkä haluat käydä läpi uudet ominaisuudet, kuten CustomerHubin, Conversations-palvelun, bottien rakentamisen, tai vaikkapa SalesHubin ja CRM:n integroimisen osaksi myynnin prosessia.
Workshop auttaa hahmottamaan mahdollisuudet ja ottamaan irti enemmän ja tehokkaammin HubSpot investoinnista.
Harjaantuneiden HubSpot-käyttäjien Kick Off 2500€ + alv / yritys / kerta
Kysy lisää chatista, tai varaa suoraan aika HubSpot-asiantuntijalta, jonka kanssa voit aloittaa Kick Off -suunnittelun, tai vaikka vain kysyä lisätietoja Kick Offista tai HubSpot-järjestelmästä. Tästä palvelukuvaukseen.
Janilla on yli 20 vuoden kokemus asiakasyritysten myynnin kasvattamisesta. Hän on erikoistunut inbound-markkinointiin, myyntiin, konvertoimaan verkkovierailijoista myyntiliidejä sekä siihen, miten tehdään myyntiä niin, että ihmiset todella ostavat. Jani on merkittävä sosiaalisen median tekijä markkinoinnin ja myynnin parissa. Hänen suosituimmat kanavansa ovat podcastit KasvuPodcast, Lead & Trust, Myyntikanava ja Suoraa puhetta.