Kuuntele blogi
Kytkemällä Vainun HubSpotiin saat vietyä sinulle kiinnostavia yrityksiä ja tietoja HubSpotin CRM:ään. Vainusta pystyt sekä luomaan kiinnostavia kohderyhmiä useiden suodattimien avulla että lisäämään Vainun kohderyhmät helposti HubSpotiin. Saat myös lisättyä yrityskorttien property-kenttiin Vainussa olevia perustietoja, kuten yrityksen liikevaihdon, domainin ja osoitteen. Lisäksi saat lisättyä yrityksen property-kenttään linkin Vainuun, jonka kautta saat helposti pääsyn Vainun yrityskorttiin, josta löydät kaiken Vainusta saatavilla olevan tiedon kyseisestä yrityksestä.
Vainusta saat myös signaaleja sinulle kiinnostavista yrityksistä. Signaalit voivat liittyä yrityksen muuttoon, uuteen päättäjään tai teknologiaan. Jos haluat tiedon näistä signaaleista HubSpotiin, se on mahdollista! Voit Vainun integraatiossa määritellä asetuksia niin, että tietyt signaalit laukaisevat HubSpotissa diilin myynnin pipelineen. Tätä kautta pystyt työstämään Vainusta tulevia signaaleja saman tien myynnin pipelinessa.
Jos sinulla on tarkasti määritelty ihanneasiakasprofiili ja liidien pisteytys, Vainun tuottama data mahdollistaa liidien tehokkaamman priorisoinnin, kun sinulla on tarkempi tieto esimerkiksi yrityksen liikevaihdosta. Tällöin Vainun kautta saatu data mahdollistaa markkinoinnin automaation tehokkaamman toteutuksen, kun liidien pisteytys on kunnossa.
Vainun tarkkojen suodattimien avulla pystyt luomaan tiukasti rajattuja kohderyhmiä. Tämä mahdollistaa kohdennettujen mainoskampanjoiden teon HubSpotin Ads-työkalun avulla. Erityisesti LinkedIn-mainoskampanjoiden kohdentaminen luo mielenkiintoisia mahdollisuuksia, kun pystyt tekemään kohdennettuja kampanjoita yritys- ja päättäjäkohtaisesti.
Jos haluat kuulla tarkemmat vinkit siitä, miten HubSpot ja Vainu voisivat yhdessä tehostaa myyntiä ja markkinointia, varaa alla olevasta kalenterista aika!
Janilla on yli 20 vuoden kokemus asiakasyritysten myynnin kasvattamisesta. Hän on erikoistunut inbound-markkinointiin, myyntiin, konvertoimaan verkkovierailijoista myyntiliidejä sekä siihen, miten tehdään myyntiä niin, että ihmiset todella ostavat. Jani on merkittävä sosiaalisen median tekijä markkinoinnin ja myynnin parissa. Hänen suosituimmat kanavansa ovat podcastit KasvuPodcast, Lead & Trust, Myyntikanava ja Suoraa puhetta.