Slack on vuonna 2013 julkaistu koko organisaation “chattihuone”, jossa voit keskustella ryhmissä eri kanavilla, tai lähettää henkilökohtaisia viestejä muille tiimin jäsenille. Slackin etuja ovat sen softan keveys ja helppokäyttöisyys. Se toimii lähes kaikilla tietokoneilla, sekä Iphone- ja Android-puhelimilla.
Mitä hyötyjä on Slackin kytkemisestä HubSpotiin? Voit luoda taskin HubSpotiin suoraan Slackin keskusteluista. Voit ohjata taskin tietylle henkilölle, antaa sille due daten, sekä määrittää taskin tyypin kätevästi parilla klikkauksella. Samalla periaatteella onnistuu myös tikettien luominen HubSpotiin.
Toinen erittäin hyödyllinen ominaisuus on HubSpot-notifikaatioiden ohjaus suoraan Slackiin. Tällaisia notifikaatioita voivat olla esimerkiksi kun joku mainitsee sinut kontaktikortilla, liidi täyttää lomakkeen tai sinulle tulee uusi taski. Täältä lisätietoja Slackin integroimisesta HubSpotiin.
Google Search Console on välttämätön työkalu jokaiselle hakukoneoptimointia toteuttavalle ammattilaiselle. Sen avulla saat tietoa millä hakusanoilla ihmiset päätyvät sivustollesi. Työkalu kertoo myös kuinka korkealla sijoitut näillä hakusanoilla Googlen hakutuloksissa.
Kytkemällä Search Consolen HubSpotiin, saat HubSpotin seuraavat metriikat käyttöösi SEO-työkaluun sekä Optimization-välilehdelle blogeissa ja website-pageissa:
Lisätietoa miten kytkeä Search Console HubSpotiin löydät täältä.
Jos käytät Mailchimpiä, voit yhdistää HubSpotin pop-up formien ja non-HubSpot formien keräämät kontaktit synkronoidusti suoraan Mailchimpiin listoiksi, joita voit hyödyntää sähköpostikampanjoissa. Täältä voit lukea kuinka yhdistää Mailchimp HubSpotiin.
SurveyMonkeylla suunnittelet ja lähetät kyselytutkimuksia verkossa, sähköpostilla ja sosiaalisessa mediassa. Integroimalla SurveyMonkeyn HubSpotiin, kyselyvastaukset synkronoituvat suoraan HubSpotiin kontaktinäkymään. Voit myös luoda listoja kyselyn vastausten perusteella. Lue lisää integraatiosta täältä.
LinkedIn Sales Navigator on työkalu, joka on suunniteltu helpottamaan myyjän työtä. Sen avulla tuot datan LinkedInistä suoraan HubSpotin kontaktikortille. Mikä parasta, pääset lähettämään suoraan Inmailia HubSpotista. Lue lisää integraatiosta täältä.
Jos yritykselläsi on tapana järjestää webinaareja, suosittemme kokeilemaan GoToWebinar-työkalua. Voit luoda HubSpotilla landing-paget webinaarille, lähettää muistutuksia, follow-up viestejä sekä nurturoida osallistujia. Kontaktit synkronoituvat kätevästi HubSpotiin.
Vainun avulla voit rikastaa HubSpotin yritystietokantaasi. Voit myös luoda erilaisiin signaaleihin pohjautuvia automaatioita, kuten esimerkiksi yritys X ottaa käyttöön tietyn markkinoinnin automaatiojärjestelmän. Tästä lähtee automaattinen signaali HubSpotiin myynnille. Markus kirjoitti Vainu-integraation höydyistä tarkemmin ja voit lukea siitä lisää täältä.
Oli sinulla sitten käytössä Google Ads, Facebook Ads tai LinkedIn Ads, kannattaa nämä kytkeä HubSpotin Ads -työkaluun. Linkittämällä mainonnan kanavat HubSpotiin, pysyt kärryillä kuinka paljon investoit mainontaan rahaa ja kuinka paljon se sinulle tuottaa.
Voit luoda myös mainonnan kohderyhmiä suoraan HubSpotista perustuen verkkosivukävijöihin, tai vaikka tarkasti kohdennetun yleisön suoraan asiakaslistastasi. Myös Facebookin ja LinkedInin hyvin liidejä generoivat mainosmuodot, Lead Adsit luot kätevästi suoraan HubSpotista.