Artikkelissa käydään läpi HubSpotin Meetings -ominaisuus.
HubSpotin ilmaiseen CRM:ään kuuluu Meetings-työkalu, joka tarjoaa käyttäjille mahdollisuuden helposti ja tehokkaasti ajanvaraukseen. Ilmaisversioon sisältyy yksi henkilökohtainen ajanvarauslinkki, jonka avulla asiakkaat voivat varata ajan suoraan kalenteriisi. Tämä on erittäin kätevä ominaisuus yksilöille, jotka haluavat pitää asiat yksinkertaisina ja hallittavina.
Kuitenkin, jos haluat jakaa ajanvarausmahdollisuuden eri tiimien kanssa tai jos haluat, että kalenterissasi näkyy useamman henkilön tiedot, sinun kannattaa harkita päivittämistä Service Hub Starter -versioon. Tämä versio tarjoaa sinulle mahdollisuuden luoda useita ajanvarauslinkkejä eri tiimeille ja yhdistää niitä eri kalentereihin. Näin voit hallita ajanvarausta tehokkaasti ja varmistaa, että asiakkaat saavat ajan varattua juuri oikealle henkilölle.
HubSpotin Meetings-työkaluun voidaan myös integroida suosittuja kalenterisovelluksia, kuten Google Calendar tai Office 365 calendar. Tämä mahdollistaa entistä sujuvamman ajanvarauksen ja kalenterinhallinnan, kun kaikki tärkeät tapaamiset ja tilaisuudet ovat yhdessä paikassa.
Lisätietoja HubSpot Meetings -työkalusta ja sen ominaisuuksista voit lukea täältä.
HubSpotin Meetings-työkaluun voidaan integroida Google Calendar tai Office 365 calendar.
Lisätietoja HubSpot Meetings -työkalusta löydät täältä.