Rakenna Account-Based Marketing (ABM) -pelikirja
Account Based Marketing (ABM) on myynti- ja markkinointimalli, jossa yritys kohdentaa myynnin ja markkinoinnin toimenpiteet tarkasti valikoidulle ryhmälle yrityksiä ja yritysten päättäjiä. Yrityskohtainen markkinointi sopii erityisesti sellaisille B2B-yrityksille, joilla on monimutkainen myyntiprosessi, tuotteen tai palvelun arvo on suuri ja ostavalla organisaatiolla on useita eri päättäjiä, jotka osallistuvat päätöksentekoon.
Varaa aika 30 min. online-tapaamiselle, jossa käydään yhdessä läpi
- mitä mahdollisuuksia yritykselläsi on kun kohdennatte myynti- ja markkinointitoimet tarkasti valitulle joukolle yrityksiä ja päättäjiä
- millainen ABM-prosessi kannattaa rakentaa
- miten ABM-prosessi tulee rakentaa
- millaista teknologiaa tarvitsette
- mitä resursseja tarvitsette
- millainen aikataulu pitää olla
- miten HubSpot Account Based Marketing -työkalut tukevat myynnin ja markkinoinnin toimintaa
Terveisin,
Jani Aaltonen
Yrittäjä