PAULINA STANDERTSKJÖLD-NORDENSTA • EVLI BANK PLC
Asiakkaille, jotka haluavat tietää millainen on tämänhetkinen näkyvyys Googlessa ja mihin termeihin, teemoihin ja kysymyksiin yrityksen kannattaa keskittyä, jotta varmistetaan kilpailijoita parempi näkyvyys Googlessa.
Hakusana-analyysin tarkoituksena on ymmärtää nykyinen näkyvyys sekä hahmottaa liiketoiminnan kannalta keskeiset avainsanat. Analyysin avulla selvitetään hakusanat, joilla potentiaaliset asiakkaasi hakevat tietoa Googlesta. Hakusana-analyysissa listataan yksittäisten hakusanojen lisäksi termit, lauseet ja aihealueet, joita haetaan ja joille kannattaa sisältöä tuottaa.
Voit suunnata hakukonemarkkinointisi oikein, jolloin asiakkaasi löytävät sinut ennen kilpailijoitasi. Kykenet toimimaan markkinoinnissa tehokkaammin – säästät kohdistamalla mainonnan oikein.
Tiedät, millä hakusanoilla ja termeillä asiakkaasi löytävät sinut.
Tiedät, missä kilpailijasi ovat Googlessa suhteessa yritykseesi.
Tiedät, millä hakusanoilla kannattaa tehdä Google Ads -mainontaa ja mille hakusanoille kannattaa luoda sisältöjä.
Saat selkeän kuvauksen ja suunnitelman jatkotoimenpiteistä.
Analyysin saat viikossa.
2800 euroa.