Ympäristömme on muuttunut. Markkinoinnin tehtävä on tuottaa myynnille laatuliidejä ja auttaa kehittämään asiakkuuksia niiden eri elinkaarivaiheissa, hyödyntäen useita kanaviaja medioita samanaikaisesti. Reaaliajassa, interaktiivisesti ja aina tuottavasti. Helppoa? Ei varmasti.
Digitalisaation valjastaminen myynnin ja markkinoinnin draiveriksi on mahdollista hyvän automaatioteknologian avulla. Kasvuhaluiset yritykset ottavat nyt etunojan panostamalla markkinoinnin automaatioon ja asiakkuudenhallintaan.
Maailman johtava markkinoinnin automaation alusta on HubSpot. Se eroaa monella tapaa kilpailijoistaan. Siiinä mm. yhdistyvät maailman kehittynein automaatioteknologia JA moderni crm.
Aaltonen & Yrjölä Sales Communications toimii HubSpotin Value Added Reseller -verkostossa kultatason kumppanina. Haluatko generoida liidejä verkosta ja kasvattaa bisnestäsi? Kysy meiltä.
All-in-one Marketing Software
Maailman suosituin markkinoinnin automaatioalusta tarjoaa yrityksellesi kaiken mitä se tarvitsee kilpaillakseen verkossa.
HubSpot on ainutlaatuinen. Se kattaa kaikki ne työkalut joita yrityksesi tarvitsee prospektien houkutteluun, llidien generointiin, asiakkuuksien klousauksiin ja asiakkuuksien kasvattamiseen.
Case: Palomacorento Oy
Tuloksia HubSpotin käytöstä
Palomacorento
Psykologisen pääoman kehittämiseen erikoistunut yritys otti HubSpotin käyttöön syksyllä 2014. Tuloksia? 510% enemmän liidejä. Mutta annetaan Ilona Rauhalan kertoa ohjelman hyödyistä sekä miten muutos toteuttiin.
Case: VK-Credit
InBound-markkinointi ja HuBSpot
Peltitarvike
Miksi perinteinen teollisuusyritys lähti kehittämään verkkoympäristöään? Miksi vaativien kohderyhmien kuten arkkitehtien tavoittaminen oli kriittistä ja miten se tehtiin? Tero Bärlund kertoo.
Klikkaukset, tykkäykset ja verkkosivujen trafiikki eivät oikeastaan kerro juuri mitään. Siksi perinteinen analytiikka ja digitoimistojen SEO-opit eivät enää päde. Pomoja kiinnostavat ihan eri mittarit kuin perinteistä markkinointia - olisiko aika ottaa iso harppaus koti nurkkahuonetta?
KAIKKI MITÄ MARKKINOINTI TARVITSEE
HubSpot on ainutlaatuinen SaaS-ympäristö, joka tarjoaa yrityksellesi kaikki digitaalisen myyntisuppilon kannalta relevantit työkalut, mittarit ja julkaisualustat aina verkkosivuista sosiaaliseen mediaan ja analytiikkaan. Sen sijaan, että ostat 10 eri työkalua emeilihin, verkkosivujen julkaisuun, SEO-optimointiin tai vaikkapa analytiikkaan saat nyt kaiken yhden oven kautta ja vältät Frankenstein-ilmiön.
Ota HubSpot markkinoinnin automaatio käyttöön ennen kilpaijoitasi.
Kasvuhaluiset yritykset kasvattavat nyt markkinaosuuksia ja taustalla on usein kyky menestyä digitaalisessa markkinoinnin & myynnin ympäristössä.
Samalla tapaa kun HubSpot on mullistanut markkinoinnin automaation muuttaa se asiakkaiden odotuksia siitä mitä modernilta crm-ohjelmalta tulee ja pitää odottaa. Miltä kuulostaa myynnin tehokas työkalu, joka dramaattisesti vähentää manuaalin työn tarpeen, päivittää kontaktit, seuraa prospektien toimintaa ympäristössänne ja elää sulassa sovussa markkinoinnin kanssa?
Asiakkuudenhallinta on kriittistä yrityksesi kilpailukyvylle. Silti liian usein CRM-ohjelma on joko alihyödynnetty tai ainoastaan myynnin käytössä. HubSpot CRM yhdistää myynnin ja markkinoinnin. Lisäksi kaikki turha on jätetty siitä pois.*
*Kokemuksemme mukaan B2B-yritykset käyttävät vain noin 5-15% eri crm-ohjelmien ominaisuuksista, mutta silti maksavat niistä.
Maailman johtava
MARKKINOINNIN AUTOMAATIO
HubSpotin kokonaisvaltainen alusta B2B & B2C käyttöön
Suomen tehokkain InBound-strategia
INBOUND MARKKINOINNIN PALVELUT
Sisältömarkkinoinnin asiantuntijalta kuukausipalveuna
HubSpotin uusi
MYYNNIN CRM
Intuitiivinen järjestelmä, joka mahdollistaa tehokkaan myynnin digiajassa
Tiesitkö, että HubSpot CRM on ilmainen HubSpotin asiakkaille? Kyllä. Me voimme auttaa yritystäsi saamaan kaiken hyödyn ohjelmasta ja ymmärtämään miksi sen mahdollistamat uudet ulottuvuudet voivat merkittävästi nostaa myyntisi tehoa heti. Pyydä demo aiheesta!
Good Sign Solutions
HubSpot CRM on tuonut meille aivan uuden myynnin lähestymisen. Yhdistettynä markkinoinnin automaatioon, meillä on nyt selkeä käsitys tarjouskannasta, missä eri asiakkuudet menevät ja mitä eri prospektien ympärillä tapahtuu - tässä ja nyt. Sen helppokäyttöisyyden vuoksi on käyttöönotto ollut ilahduttavan nopeaa.
Taija Engman, CEO
Tarvitsetko lisää tietoa? Keskustele asiantuntijan kanssa.
Soita 040 5905778
Kartoitetaan tarpeesi ja käydään läpi olennainen. Sovi ajankohta online-palaverille.
Sovi ilmainen toimenpidekartoitus. Selvitetään miten sinun yrityksesi hyötyy InBound-markkinoinnista.
Aaltonen & Yrjölä Sales Communications Oy
Innopoli 1
Tekniikantie 12
02150 Espoo
Finland
040 5905778