Kaikki HubSpot Sales Hubista
Hei tervetuloa tutustumaan HubSpot Sales Hubiin. Tällä sivustolla kerromme HubSpot Sales Hubista ja siitä, kuinka tehokkaasti voit kasvattaa yrityksesi myyntiä tehokkailla sähköisillä myynnin työkaluilla.
Tutustu HubSpot Sales Hubiin
Tutustu esitykseen, jossa kerrotaan Sales Hubin ominaisuuksista ja hyödyistä:
Miksi HubSpot Sales Hub?
Sales Hub on myynnin CRM, joka auttaa tiimejä tehostamaan myyntiprosessejaan poistamalla kitkaa.
Varaa aika HubSpot Sales Hub -demolle
Katso esittelyvideo HubSpot Sales Hubista
Miten HubSpot Sales Hub on erilainen kuin muut vastaavat järjestelmät?
Sales Hub poistaa kitkan kokoamalla kaiken tiedon ja työn yhteen helppokäyttöiseen järjestelmään, jossa kaikki yrityksen asiakasdata on yhdessä paikassa. Vaihtoehtoiset ratkaisut siilottavat dataa ja vaativat kalliita integraatioita, joita on vaikea käyttää ja ylläpitää.
Sales Hub asettaa ihmiset prosessien edelle ja poistaa monimutkaisuuden, yhdistää eri työkalut yhteen ja auttaa myyntitiimejä yltämään parhaaseen mahdolliseen suoritukseen.
Sales Hub erottuu:
Kokonaiskustannuksilla
Myyjien nopealla sitoutumisella ja omaksumisella
Nopealla käyttöönotolla ja tuloksilla
Miten HubSpot eroaa kilpailijoiden palveluista?
Salesforce
Käyttäjien arviot HubSpotin Sales Hubin ja Salesforcen väliltä löydät täältä.
Salesforce vs HubSpot (HubSpotin oma vertailusivu)
Katso myös videocase
Hinnat, versiot ja ominaisuudet
HubSpot Sales Hub on saatavilla neljänä erilaisena versiona. Free-, Starter-, Pro- ja Enterprise-versiot tarjoavat jokaiselle yritykselle oman tarpeisiin sopivan kokonaisuuden.
Sales Hubin hinnoittelu perustuu käyttäjien määrään.
Versioiden hinnat
Free
Nimensä mukaisesti Free-versio on ilmainen.
Starter
41€ / kk
sis. 2 käyttäjää
Pro
414€ / kk
sis. 5 käyttäjää
Enterprise
1104€ / kk
sis. 10 käyttäjää
Lisää tietoa HubSpotin Sales Hubin hinnoittelusta YouTube-videollamme.
HubSpot Sales Hubin käyttöönotto
HubSpot Sales Hubin käyttöönotossa tulee huolehtia teknisistä asetuksista, sopia prosesseista ja tehdä strateginen suunnitelma, jotta HubSpotin käyttö on linjassa yrityksen liiketoiminnan tavoitteiden kanssa. Tutustu HubSpot Sales Hub -käyttöönottopalveluun.