HubSpot-käyttöönotto
HubSpot-käyttöönotto tarjoaa tehokkaan perehdytyksen HubSpot-työkaluihin. Se sopii sekä ensi kertaa HubSpotiin tutustuville että kokeneemmille käyttäjille. Asiantuntijamme ohjaa tiimisi työkalujen käyttöön säästäen aikaa, joka kuluisi toimintojen itsenäiseen etsimiseen ja opetteluun.
Valitse palvelu perehdytettävien Hubien perusteella.
HubSpot perehdytysten hinnat
1999 €
Projekti sisältää:
- 1 x strateginen aloitus
- 2 x HubSpot-työpaja
- Chat- ja sähköpostituki
2500€
Projekti sisältää:
- 1 x strateginen aloitus
- 3 x HubSpot-työpaja
- Chat- ja sähköpostituki
1999€
Projekti sisältää:
- 1 x strateginen aloitus
- 2 x HubSpot-työpaja
- Chat- ja sähköpostituki
Kuinka HubSpot-käyttöönotto etenee?
Viikko 1
Ensimmäisessä vaiheessa käymme läpi kickoff-puhelun sekä HubSpot-käyttöönoton ison kuvan. Eli, mitä sinun tulee liiketoiminnassa saavuttaa ja kuinka HubSpot toimii tukenasi.
Saat myös tunnukset asiakasportaaliimme, josta näet kaikki käyttöönottoon liittyvät tehtävät.
Viikot 2-3
Toisessa vaiheessa pidämme erilliset perehdytyskoulutukset suunniteltujen agendojen mukaisesti.
Sinulla on käytössä chat- ja puhelintuki tarvittavissa asioissa. Teemme myös portaalissa perustekniset työt.
HubSpot on valmis käyttöösi.
Viikko 3->
Kolmannessa vaiheessa sinulla on HubSpot käytössä ja voit itsenäisesti käyttää HubSpottia tai tilata meiltä HubSpot-kumppanipalvelut jatkokehitystä varten ja jatkaa yhteistyötä kanssamme sinulle sopivaan tahtiin.
Ota HubSpot käyttöön
Varaa aika HubSpot-asiantuntijan kanssa ja aloita tutustuminen.
Miksi tarvitsemme perehdytyksen HubSpottiin?
Miksi tarvitsemme perehdytyksen HubSpottiin?
Uusi HubSpot-asiakas tarvitsee perehdytyksen HubSpottiin ja eri Hubeihin, jotta järjestelmän käyttöönotto olisi sujuvaa ja HubSpotin kaikki mahdollisuudet tulisivat hyödynnetyiksi tehokkaasti alusta alkaen.
Perehdytyksen avulla varmistetaan seuraavat tärkeät asiat:
- Järjestelmän tehokas käyttöönotto: HubSpot on monipuolinen alusta, jossa on lukuisia ominaisuuksia ja työkaluja. Perehdytys auttaa käyttäjiä omaksumaan järjestelmän perustoiminnot nopeasti ja tehokkaasti, mikä vähentää käyttöönoton aikana ilmeneviä haasteita ja mahdollistaa sen, että tiimi pääsee työskentelemään sujuvasti heti alusta alkaen.
- Jokaisen Hubin erityispiirteiden ymmärtäminen HubSpot koostuu useista Hubeista (Marketing, Sales, Service ja Operations), joilla jokaisella on omat erikoistuneet työkalunsa. Perehdytyksessä opitaan, miten eri Hubit tukevat myyntiä, markkinointia, asiakaspalvelua ja operaatioita, ja miten niitä voidaan hyödyntää liiketoiminnan tarpeiden mukaisesti. Tämä auttaa yritystä hyödyntämään HubSpottia kokonaisvaltaisesti.
- Parhaat käytännöt ja strateginen tuki Perehdytyksessä asiakas saa opastusta parhaisiin käytäntöihin ja strategiseen työkalujen käyttöön. Sen ansiosta HubSpotin toiminnot voidaan räätälöidä tukemaan yrityksen erityisiä liiketoimintaprosesseja ja tavoitteita. Ilman perehdytystä moni keskeinen ominaisuus voisi jäädä hyödyntämättä tai käyttö jäädä tehottomaksi.
Kuinka HubSpot-perehdytykset toimivat
Kuinka HubSpot-perehdytykset toimivat
Palvelu on suunniteltu kaksiosaiseksi.
Ensimmäinen osa sisältää Hub-kohtaisen perehdytyksen, johon kuuluu kick-off-palaveri, 2-3 koulutustyöpajaa Hubeista riippuen sekä chat- ja sähköpostituki perehdytyksen ajalle.
Toinen osa sisältää HubSpot-kumppanipalvelut, jossa asennamme HubSpot-järjestelmän vastaamaan yrityksenne tavoitteita. Perehdytyksen ja käyttöönoton jälkeen tarjoamme HubSpot-kumppanipalvelut myös järjestelmän jatkokehitystä ja jatkuvaa optimointia varten, jotta HubSpot tukee liiketoimintanne kasvua pitkällä aikavälillä.
Perusperehdytykseen suosittelemme helppoa ja tehokasta 10h -pakettia.
Mikä on 1 x strateginen aloitus
Mikä on 1 x strateginen aloitus
Projekti alkaa tehokkaasti projektin käynnistystapaamisella. Strateginen projektin aloitus on kuvattuna tarkemmin tässä artikkelissa. Projektin ensimmäisessä tapaamisessa, eli Kick-Off-puhelussa, käymme läpi yhteistyön perusasiat ja varmistamme, että projekti lähtee hyvin liikkeelle. Sales Communicationsin projektitiimi, johon kuuluu projektin johtaja ja asiantuntijat, esittäytyy, ja tutustut projektin käytäntöihin ja tiimin jäseniin.
Tapaamisen tärkeimmät asiat:
- Tiimien esittely – Esittelemme tiimit ja roolit sekä käymme läpi, miten jokainen jäsen liittyy projektiin ja mitä heiltä odotetaan.
- Projektin laajuus ja hallinta – Määrittelemme projektin laajuuden, projektinhallintatyökalut, mobiilisovellukset ja tukiresurssit.
- Kommunikaatio ja raportointi – Kerromme, mistä löydät projektin tiedot ja raportit HubSpotissa.
- HubSpot-tuki ja Akatemia – Esittelemme HubSpot Akatemian resurssit ja sovimme tarvittaessa toistuvan tapaamisajan tuelle.
- Liiketoimintaymmärrys ja tavoitteet – Keskustelemme liiketoiminnastasi, nykyisistä prosesseista ja tavoitteistasi sekä selvitämme, miten määrität onnistumisen 90 päivän ja vuoden päähän.
- Prosessien ja pullonkaulojen analyysi – Tutkimme nykyisten prosessien toimivuutta, tunnistamme pullonkaulat ja suunnittelemme parannukset.
- Tehtävälistat ja seuraavat askeleet – Sovimme viikoittaiset projektipalaveriajat, määrittelemme tehtävälistat ja asetamme seuraavat askeleet projektin etenemiselle.
Kesto: 1 tunti
Agenda mukautetaan aina yrityksenne tavoitteisiin ja tarpeisiin. Projektin aloitus vaihtelee eri Hubien mukaan, ja painotukset tehdään Hubin erityispiirteiden mukaisesti.
Mitä Sales Hub-perehdytys pitää sisällään?
Mitä Sales Hub-perehdytys pitää sisällään?
HubSpot Sales Hub -perehdytys tarjoaa kattavan alkusysäyksen myynnin työkalujen käyttöön ja auttaa varmistamaan, että yrityksenne hyödyntää HubSpotin ominaisuuksia täysimääräisesti. Perehdytys sisältää kaksi kohdennettua workshopia, joissa käsitellään CRM:n käyttöönottoa ja myynnin tehokasta hallintaa.
- Workshop 1: CRM-toteutus – Tässä työpajassa keskitymme HubSpot CRM -järjestelmän käyttöönottoon ja räätälöintiin yrityksenne tarpeisiin. Opit, miten asiakastiedot hallitaan tehokkaasti, myyntiputket määritellään, ja raportointi optimoidaan niin, että saat selkeän kuvan myyntitoiminnasta ja asiakkaiden vaiheista. Kesto: 1 tunti
- Workshop 2: Perusta – Tämä työpaja rakentaa vahvan perustan Sales Hubin käyttöön keskittymällä tärkeimpiin toimintoihin, kuten aktiviteettien hallintaan, sähköpostien ja kalenterien integrointiin sekä tehtävien ja automaatioiden hyödyntämiseen. Workshopin jälkeen myyntitiimisi hallitsee työkalut, joiden avulla myyntiprosessit pysyvät hallinnassa ja tehokkuus kasvaa. Kesto: 1 tunti
Näiden workshopien avulla varmistamme, että tiimisi saa vahvan pohjan Sales Hubin käyttöön ja pystyy hyödyntämään HubSpotin monipuoliset työkalut täysimittaisesti myyntityön tukena.
Mitä Marketing Hub-perehdytys pitää sisällään?
Mitä Marketing Hub-perehdytys pitää sisällään?
HubSpot Marketing Hub -perehdytys on suunniteltu auttamaan yritystänne hyödyntämään HubSpotin markkinointityökaluja tehokkaasti ja strategisesti. Perehdytykseen kuuluu kolme vaiheittain etenevää workshopia, joiden avulla rakennamme vankan teknisen perustan, markkinoinnin perusrakenteet sekä koulutamme tiiminne työkalujen käyttöön.
- Workshop 1: Tekninen kokoonpano – Tässä työpajassa keskitymme HubSpotin tekniseen kokoonpanoon. Asennamme seuranta- ja analytiikkatyökalut sekä varmistamme, että kaikki tarvittavat integraatiot ovat käytössä. Näin saamme HubSpotin markkinoinnin mittarit ja analytiikan toimimaan yrityksenne tavoitteiden mukaisesti. Kesto: 1 tunti
- Workshop 2: Perustukset – Tässä workshopissa rakennamme markkinointistrategianne peruspilarit HubSpotin avulla. Käymme läpi tärkeimmät kohderyhmät, luomme sisältöstrategian ja asetamme liidien hallinnan perusteet, jotta tiiminne voi luoda vaikuttavia kampanjoita ja seurata niiden menestystä. Kesto: 1 tunti
- Workshop 3: Koulutus – Työkalut – Kolmannessa työpajassa koulutamme tiiminne HubSpot Marketing Hubin työkalujen tehokkaaseen käyttöön. Keskitymme muun muassa sähköpostimarkkinointiin, sosiaalisen median hallintaan, laskeutumissivujen luontiin sekä markkinoinnin automaatioihin. Tämän workshopin jälkeen tiimillänne on valmiudet hyödyntää HubSpotin työkaluja täysimittaisesti markkinointistrategianne tukena. Kesto: 1 tunti
Mitä Service Hub-perehdytys pitää sisällään?
Mitä Service Hub-perehdytys pitää sisällään?
HubSpot Service Hub -perehdytys on jaettu kahteen workshopiin, jotka tarjoavat tiimillenne kattavan perehdytyksen Service Hubin keskeisiin toimintoihin ja työkaluihin. Näiden workshopien avulla yrityksenne pystyy optimoimaan asiakaspalveluprosesseja ja parantamaan asiakaskokemusta.- Workshop 1: Perustyökalut ja tietopankin rakentaminen - Ensimmäisessä workshopissa keskitymme Service Hubin asiakaspalvelutyökaluihin ja tietopankin rakentamiseen. Opastamme tiiminne käyttämään tiketöintijärjestelmää, keskusteluhistoriaa ja sähköpostityökaluja, jotta asiakaspalvelu voi hallita asiakkaiden tarpeet kattavasti. Lisäksi autamme rakentamaan tietopankin ja itsepalveluportaalin, joiden avulla asiakkaat voivat löytää vastauksia nopeasti ja itsenäisesti. Kesto: 1 tunti
- Workshop 2: Analytiikka, mittarointi ja automaatio - Toisessa workshopissa käymme läpi, kuinka Service Hubin analytiikka- ja automaatiotyökaluja käytetään asiakaspalvelun kehittämiseen. Keskitymme suorituskyvyn mittarointiin ja asiakaspalvelun optimointiin analytiikan avulla sekä automaation hyödyntämiseen rutiinitehtävissä. Näin asiakaspalvelutiimin aikaa vapautuu monimutkaisempiin asiakastapauksiin, mikä parantaa tehokkuutta ja asiakastyytyväisyyttä. Kesto: 1 tunti
Mitä chat- ja sähköpostituki tarkoittaa?
Mitä chat- ja sähköpostituki tarkoittaa?
Chat- ja sähköpostituki tarkoittaa, että perehdytyksen aikana sinulla on jatkuva pääsy asiantuntijoiden apuun kaikissa HubSpotin käyttöön liittyvissä kysymyksissä. Tuki alkaa projektin aloituksen yhteydessä kick-off-puhelussa ja on voimassa yhden viikon viimeisen workshopin jälkeen. Saat oman asiakasportaalin, jossa voit esittää kysymyksiä chatissa ja seurata niiden käsittelyä. Lisäksi käytössäsi on oma tukisähköpostiosoite, josta saat vastaukset kysymyksiisi aina tarvittaessa.
Chatin ja sähköpostin kautta saat tukea esimerkiksi seuraavissa tilanteissa:
- Ohjeet ja vinkit HubSpotin käyttöön – Apua työkalujen käyttöön, asetuksiin tai kampanjoiden toteutukseen.
- Ratkaisuja teknisiin haasteisiin – Nopeita vastauksia, jos kohtaat ongelmia esimerkiksi integraatioiden tai automaatioprosessien kanssa.
- Neuvoja prosessien kehittämiseen – Ideoita ja ohjeita siitä, miten voit käyttää HubSpotia tehokkaammin liiketoimintasi tukena.
Näin varmistamme, että saat tarvitsemallasi hetkellä juuri oikeanlaista tukea, jotta perehdytys ja HubSpotin käyttöönotto sujuvat sujuvasti ja tehokkaasti.
Tuki sisältää ainoastaa sähköpostin tai chatin kautta annettavan teknisen tuen. Kaikki portaalissa tapahtuva konfigurointityö, konsultointi sekä live tapaamiset kuuluvat HubSpot-kumppanipalveluiden piiriin.
Autatteko meitä ymmärtämään liiketoimintaamme ja rakentamaan tehokkaammat prosessit HubSpotin avulla
Autatteko meitä ymmärtämään liiketoimintaamme ja rakentamaan tehokkaammat prosessit HubSpotin avulla
Kyllä.
HubSpot-kumppanipalveluihin kuuluu kattava konsultointi, jonka avulla autamme yritystänne tunnistamaan kehityskohteita ja suunnittelemaan entistä tehokkaammat prosessit. Perehdytykset ovat kevyitä koulutuksia, joissa yrityksenne oppii HubSpotin perusteet, mutta tarkempaan liiketoiminnan kehittämiseen suosittelemme HubSpot-kumppanipalveluita. Kumppanipalveluiden avulla voimme kehittää toimintaa pitkäjänteisesti, varmistaen että HubSpot tukee liiketoimintaanne parhaalla mahdollisella tavalla.
Vaikuttaako hankkimani HubSpot-versio kumppanipalveluiden hintaan?
Vaikuttaako hankkimani HubSpot-versio kumppanipalveluiden hintaan?
Palveluiden hinta on sama riippumatta siitä, millainen HubSpot-lisenssikokonaisuus yritykselläsi on.Voinko saada palvelusta alennusta?
Voinko saada palvelusta alennusta?
Valitettavasti emme myönnä HubSpot-kumppanipalvelusta alennusta.Etänä vai livenä?
Etänä vai livenä?
Toteutamme HubSpot-kumppanipalvelut etänä Google Meets-työkalun avulla. Mikäli haluat, että tulemme paikan päälle jutellaan siitä erikseen ja katsotaan mitä se tarkoittaa.
Miksi tarvitsemme perehdytyksen HubSpottiin?
Uusi HubSpot-asiakas tarvitsee perehdytyksen HubSpottiin ja eri Hubeihin, jotta järjestelmän käyttöönotto olisi sujuvaa ja HubSpotin kaikki mahdollisuudet tulisivat hyödynnetyiksi tehokkaasti alusta alkaen.
Perehdytyksen avulla varmistetaan seuraavat tärkeät asiat:
- Järjestelmän tehokas käyttöönotto: HubSpot on monipuolinen alusta, jossa on lukuisia ominaisuuksia ja työkaluja. Perehdytys auttaa käyttäjiä omaksumaan järjestelmän perustoiminnot nopeasti ja tehokkaasti, mikä vähentää käyttöönoton aikana ilmeneviä haasteita ja mahdollistaa sen, että tiimi pääsee työskentelemään sujuvasti heti alusta alkaen.
- Jokaisen Hubin erityispiirteiden ymmärtäminen HubSpot koostuu useista Hubeista (Marketing, Sales, Service ja Operations), joilla jokaisella on omat erikoistuneet työkalunsa. Perehdytyksessä opitaan, miten eri Hubit tukevat myyntiä, markkinointia, asiakaspalvelua ja operaatioita, ja miten niitä voidaan hyödyntää liiketoiminnan tarpeiden mukaisesti. Tämä auttaa yritystä hyödyntämään HubSpottia kokonaisvaltaisesti.
- Parhaat käytännöt ja strateginen tuki Perehdytyksessä asiakas saa opastusta parhaisiin käytäntöihin ja strategiseen työkalujen käyttöön. Sen ansiosta HubSpotin toiminnot voidaan räätälöidä tukemaan yrityksen erityisiä liiketoimintaprosesseja ja tavoitteita. Ilman perehdytystä moni keskeinen ominaisuus voisi jäädä hyödyntämättä tai käyttö jäädä tehottomaksi.
Kuinka HubSpot-perehdytykset toimivat
Palvelu on suunniteltu kaksiosaiseksi.
Ensimmäinen osa sisältää Hub-kohtaisen perehdytyksen, johon kuuluu kick-off-palaveri, 2-3 koulutustyöpajaa Hubeista riippuen sekä chat- ja sähköpostituki perehdytyksen ajalle.
Toinen osa sisältää HubSpot-kumppanipalvelut, jossa asennamme HubSpot-järjestelmän vastaamaan yrityksenne tavoitteita. Perehdytyksen ja käyttöönoton jälkeen tarjoamme HubSpot-kumppanipalvelut myös järjestelmän jatkokehitystä ja jatkuvaa optimointia varten, jotta HubSpot tukee liiketoimintanne kasvua pitkällä aikavälillä.
Perusperehdytykseen suosittelemme helppoa ja tehokasta 10h -pakettia.
Mikä on 1 x strateginen aloitus
Projekti alkaa tehokkaasti projektin käynnistystapaamisella. Strateginen projektin aloitus on kuvattuna tarkemmin tässä artikkelissa. Projektin ensimmäisessä tapaamisessa, eli Kick-Off-puhelussa, käymme läpi yhteistyön perusasiat ja varmistamme, että projekti lähtee hyvin liikkeelle. Sales Communicationsin projektitiimi, johon kuuluu projektin johtaja ja asiantuntijat, esittäytyy, ja tutustut projektin käytäntöihin ja tiimin jäseniin.
Tapaamisen tärkeimmät asiat:
- Tiimien esittely – Esittelemme tiimit ja roolit sekä käymme läpi, miten jokainen jäsen liittyy projektiin ja mitä heiltä odotetaan.
- Projektin laajuus ja hallinta – Määrittelemme projektin laajuuden, projektinhallintatyökalut, mobiilisovellukset ja tukiresurssit.
- Kommunikaatio ja raportointi – Kerromme, mistä löydät projektin tiedot ja raportit HubSpotissa.
- HubSpot-tuki ja Akatemia – Esittelemme HubSpot Akatemian resurssit ja sovimme tarvittaessa toistuvan tapaamisajan tuelle.
- Liiketoimintaymmärrys ja tavoitteet – Keskustelemme liiketoiminnastasi, nykyisistä prosesseista ja tavoitteistasi sekä selvitämme, miten määrität onnistumisen 90 päivän ja vuoden päähän.
- Prosessien ja pullonkaulojen analyysi – Tutkimme nykyisten prosessien toimivuutta, tunnistamme pullonkaulat ja suunnittelemme parannukset.
- Tehtävälistat ja seuraavat askeleet – Sovimme viikoittaiset projektipalaveriajat, määrittelemme tehtävälistat ja asetamme seuraavat askeleet projektin etenemiselle.
Kesto: 1 tunti
Agenda mukautetaan aina yrityksenne tavoitteisiin ja tarpeisiin. Projektin aloitus vaihtelee eri Hubien mukaan, ja painotukset tehdään Hubin erityispiirteiden mukaisesti.
Mitä Sales Hub-perehdytys pitää sisällään?
HubSpot Sales Hub -perehdytys tarjoaa kattavan alkusysäyksen myynnin työkalujen käyttöön ja auttaa varmistamaan, että yrityksenne hyödyntää HubSpotin ominaisuuksia täysimääräisesti. Perehdytys sisältää kaksi kohdennettua workshopia, joissa käsitellään CRM:n käyttöönottoa ja myynnin tehokasta hallintaa.
- Workshop 1: CRM-toteutus – Tässä työpajassa keskitymme HubSpot CRM -järjestelmän käyttöönottoon ja räätälöintiin yrityksenne tarpeisiin. Opit, miten asiakastiedot hallitaan tehokkaasti, myyntiputket määritellään, ja raportointi optimoidaan niin, että saat selkeän kuvan myyntitoiminnasta ja asiakkaiden vaiheista. Kesto: 1 tunti
- Workshop 2: Perusta – Tämä työpaja rakentaa vahvan perustan Sales Hubin käyttöön keskittymällä tärkeimpiin toimintoihin, kuten aktiviteettien hallintaan, sähköpostien ja kalenterien integrointiin sekä tehtävien ja automaatioiden hyödyntämiseen. Workshopin jälkeen myyntitiimisi hallitsee työkalut, joiden avulla myyntiprosessit pysyvät hallinnassa ja tehokkuus kasvaa. Kesto: 1 tunti
Näiden workshopien avulla varmistamme, että tiimisi saa vahvan pohjan Sales Hubin käyttöön ja pystyy hyödyntämään HubSpotin monipuoliset työkalut täysimittaisesti myyntityön tukena.
Mitä Marketing Hub-perehdytys pitää sisällään?
HubSpot Marketing Hub -perehdytys on suunniteltu auttamaan yritystänne hyödyntämään HubSpotin markkinointityökaluja tehokkaasti ja strategisesti. Perehdytykseen kuuluu kolme vaiheittain etenevää workshopia, joiden avulla rakennamme vankan teknisen perustan, markkinoinnin perusrakenteet sekä koulutamme tiiminne työkalujen käyttöön.
- Workshop 1: Tekninen kokoonpano – Tässä työpajassa keskitymme HubSpotin tekniseen kokoonpanoon. Asennamme seuranta- ja analytiikkatyökalut sekä varmistamme, että kaikki tarvittavat integraatiot ovat käytössä. Näin saamme HubSpotin markkinoinnin mittarit ja analytiikan toimimaan yrityksenne tavoitteiden mukaisesti. Kesto: 1 tunti
- Workshop 2: Perustukset – Tässä workshopissa rakennamme markkinointistrategianne peruspilarit HubSpotin avulla. Käymme läpi tärkeimmät kohderyhmät, luomme sisältöstrategian ja asetamme liidien hallinnan perusteet, jotta tiiminne voi luoda vaikuttavia kampanjoita ja seurata niiden menestystä. Kesto: 1 tunti
- Workshop 3: Koulutus – Työkalut – Kolmannessa työpajassa koulutamme tiiminne HubSpot Marketing Hubin työkalujen tehokkaaseen käyttöön. Keskitymme muun muassa sähköpostimarkkinointiin, sosiaalisen median hallintaan, laskeutumissivujen luontiin sekä markkinoinnin automaatioihin. Tämän workshopin jälkeen tiimillänne on valmiudet hyödyntää HubSpotin työkaluja täysimittaisesti markkinointistrategianne tukena. Kesto: 1 tunti
Mitä Service Hub-perehdytys pitää sisällään?
HubSpot Service Hub -perehdytys on jaettu kahteen workshopiin, jotka tarjoavat tiimillenne kattavan perehdytyksen Service Hubin keskeisiin toimintoihin ja työkaluihin. Näiden workshopien avulla yrityksenne pystyy optimoimaan asiakaspalveluprosesseja ja parantamaan asiakaskokemusta.- Workshop 1: Perustyökalut ja tietopankin rakentaminen - Ensimmäisessä workshopissa keskitymme Service Hubin asiakaspalvelutyökaluihin ja tietopankin rakentamiseen. Opastamme tiiminne käyttämään tiketöintijärjestelmää, keskusteluhistoriaa ja sähköpostityökaluja, jotta asiakaspalvelu voi hallita asiakkaiden tarpeet kattavasti. Lisäksi autamme rakentamaan tietopankin ja itsepalveluportaalin, joiden avulla asiakkaat voivat löytää vastauksia nopeasti ja itsenäisesti. Kesto: 1 tunti
- Workshop 2: Analytiikka, mittarointi ja automaatio - Toisessa workshopissa käymme läpi, kuinka Service Hubin analytiikka- ja automaatiotyökaluja käytetään asiakaspalvelun kehittämiseen. Keskitymme suorituskyvyn mittarointiin ja asiakaspalvelun optimointiin analytiikan avulla sekä automaation hyödyntämiseen rutiinitehtävissä. Näin asiakaspalvelutiimin aikaa vapautuu monimutkaisempiin asiakastapauksiin, mikä parantaa tehokkuutta ja asiakastyytyväisyyttä. Kesto: 1 tunti
Mitä chat- ja sähköpostituki tarkoittaa?
Chat- ja sähköpostituki tarkoittaa, että perehdytyksen aikana sinulla on jatkuva pääsy asiantuntijoiden apuun kaikissa HubSpotin käyttöön liittyvissä kysymyksissä. Tuki alkaa projektin aloituksen yhteydessä kick-off-puhelussa ja on voimassa yhden viikon viimeisen workshopin jälkeen. Saat oman asiakasportaalin, jossa voit esittää kysymyksiä chatissa ja seurata niiden käsittelyä. Lisäksi käytössäsi on oma tukisähköpostiosoite, josta saat vastaukset kysymyksiisi aina tarvittaessa.
Chatin ja sähköpostin kautta saat tukea esimerkiksi seuraavissa tilanteissa:
- Ohjeet ja vinkit HubSpotin käyttöön – Apua työkalujen käyttöön, asetuksiin tai kampanjoiden toteutukseen.
- Ratkaisuja teknisiin haasteisiin – Nopeita vastauksia, jos kohtaat ongelmia esimerkiksi integraatioiden tai automaatioprosessien kanssa.
- Neuvoja prosessien kehittämiseen – Ideoita ja ohjeita siitä, miten voit käyttää HubSpotia tehokkaammin liiketoimintasi tukena.
Näin varmistamme, että saat tarvitsemallasi hetkellä juuri oikeanlaista tukea, jotta perehdytys ja HubSpotin käyttöönotto sujuvat sujuvasti ja tehokkaasti.
Tuki sisältää ainoastaa sähköpostin tai chatin kautta annettavan teknisen tuen. Kaikki portaalissa tapahtuva konfigurointityö, konsultointi sekä live tapaamiset kuuluvat HubSpot-kumppanipalveluiden piiriin.
Autatteko meitä ymmärtämään liiketoimintaamme ja rakentamaan tehokkaammat prosessit HubSpotin avulla
Kyllä.
HubSpot-kumppanipalveluihin kuuluu kattava konsultointi, jonka avulla autamme yritystänne tunnistamaan kehityskohteita ja suunnittelemaan entistä tehokkaammat prosessit. Perehdytykset ovat kevyitä koulutuksia, joissa yrityksenne oppii HubSpotin perusteet, mutta tarkempaan liiketoiminnan kehittämiseen suosittelemme HubSpot-kumppanipalveluita. Kumppanipalveluiden avulla voimme kehittää toimintaa pitkäjänteisesti, varmistaen että HubSpot tukee liiketoimintaanne parhaalla mahdollisella tavalla.
Vaikuttaako hankkimani HubSpot-versio kumppanipalveluiden hintaan?
Palveluiden hinta on sama riippumatta siitä, millainen HubSpot-lisenssikokonaisuus yritykselläsi on.Voinko saada palvelusta alennusta?
Valitettavasti emme myönnä HubSpot-kumppanipalvelusta alennusta.Etänä vai livenä?
Toteutamme HubSpot-kumppanipalvelut etänä Google Meets-työkalun avulla. Mikäli haluat, että tulemme paikan päälle jutellaan siitä erikseen ja katsotaan mitä se tarkoittaa.