Kuuntele blogi
Sales Communicationsin blogi on ollut ahkerassa luvussa vuoden ensimmäisen puoliskon aikana. Yhteensä neljän eri kategorian kolme parasta blogia ovat keränneet tänä vuonna 3170 katselukertaa.
Suosituimmaksi tämän vuoden puolella on tähän mennessä noussut markkinoinnin blogi, joka on kerännyt 1095 katselukertaa. Suosituin yksittäinen blogi koko joukosta oli inbound-markkinoinnin ja outbound-markkinoinnin vertailu, joka on kerännyt tähän mennessä vuodesta alusta lähtien 636 katselukertaa.
Johtamisen blogissa tämän vuoden aikana eniten lukijoita ovat kiinnostaneet markkinoinnin mittaaminen (189 katselukertaa), digitaalisen myynnin antamat mahdollisuudet pienille ponnistajille (150 katselukertaa) sekä inbound-markkinointi ja myynnin johtaminen (140 katselukertaa). Sisällöistä eniten houkuttelivat CTA-klikkailuihin samat artkkeli, eri järjestyksessä tosin, digitaalisen myynnin mahdollisuuksien ollessa ensimmäisenä ja markkinoinnin mittaamisen viimeisenä kolmen parhaan joukossa.
Markkinoinnin blogissa kolmen parhaan joukossa sisällöistä ovat olleet inboundin ja outboundin eroja käsittelevä artikkeli, viime vuoden B2B-markkinoinnin trendit (528 katselukertaa) sekä sisältömarkkinointia käsittelevä blogikirjoitus (205 katselukertaa). CTR-tilaston kolmen parhaan joukossa olivat niin ikään inboundin ja outboundin vertailu sekä markkinoinnin trendit, mutta näiden lisäksi myös markkinoinnin mittaamisen tehokkuutta pohtiva kirjoitus on noussut toiseksi tällä listalla.
Myynnin blogissa eniten lukijoita ovat ensimmäisen puolen vuoden aikana keränneet myynnin tavoitteita ja seurantaa käsittelevä kirjoitus (545 katselukertaa), Inbound-myynnin perusteet -blogiteksti (161 katselukertaa) sekä LinkedIn-mainostamiseen vinkkejä antava artikkeli (144 katselukertaa). CTR-listalle nousee LinkedIn-vinkkien ja myynnin tavoitteiden ja seurannan lisäksi kolme vinkkiä sosiaalisen median käyttöön myynnissä.
Yleisblogin suosituimmat lukemistot ovat olleet HubSpot-kumppanit Suomessa (377 katselukertaa), HubSpotin tekninen käyttöönotto (255 katselukertaa) sekä How to go international with Inbound Marketing? (117 katselukertaa) -artikkelit. HubSpot-kumppaneita ja kansaivälistymistä käsittelevien tekstien lisäksi inbound ja markkinoinnin johtaminen ovat houkutelleet eniten konversioita tässä kategoriassa.
Janilla on yli 20 vuoden kokemus asiakasyritysten myynnin kasvattamisesta. Hän on erikoistunut inbound-markkinointiin, myyntiin, konvertoimaan verkkovierailijoista myyntiliidejä sekä siihen, miten tehdään myyntiä niin, että ihmiset todella ostavat. Jani on merkittävä sosiaalisen median tekijä markkinoinnin ja myynnin parissa. Hänen suosituimmat kanavansa ovat podcastit KasvuPodcast, Lead & Trust, Myyntikanava ja Suoraa puhetta.