Verkkosivut ovat yrityksen digitaalinen julkisivu, jota arvioidaan ensivaikutelman lisäksi interaktiivisuuden, sosiaalisuuden ja sisällön perusteella. Digitalisoituvassa maailmassa tarvitaan näkyvyyttä verkossa alasta riippumatta. Verkkosivujen tulisi houkutella kävijöitä, konvertoida heidät liideiksi ja tukea ostopäätöksen tekemistä. Perusinformaatio tulee yhä löytyä sivuilta, mutta hyvä sivusto on muutakin kuin informaatiokanava. Lisäksi inbound- markkinointi tehostuu huomattavasti kun verkkosivut on tehty kunnolla. Analysoimme joulukuussa 24 kpl verkkosivuja ilmaiseksi.
Tänä päivänä myynti tapahtuu verkkosivuillasi, sillä ostopäätös tehdään usein ennen yhteydenottoa. Avain myyntiin on verkkonäkyvyydessä ja siinä, että asiakkaat löytävät sivuillesi. Ilman liikennettä jäät pois ostoprosessista. Tukevatko nykyiset verkkosivusi myynnin toteutumista
Verkkosivujen uudistusprojekti kannattaa aloittaa analysoimalla nykyisiä sivuja ja niiden toimivuutta. Analyysin pohjalta voit tehdä johtopäätökset ja toimenpiteet, joilla verkkosivusi tukevat strategiaasi.
Joulun kunniaksi annamme käyttöösi osaamisemme ja analysoimme ilmaiseksi 24 suomalaista verkkosivua. Analyysissä tutkimme muun muassa liidien generoitumista, hakukonenäkyvyyttä, sosiaalista mediaa ja sivujen responsiivisuutta mobiiliin. Analyysin päätteeksi saat kehitysohjelman verkkosivujesi uudistamista varten.