Digitaalinen markkinointi ja mainonta kasvavat jatkuvasti, ja yhä useammin markkinointibudjetit sijoitetaan digitaalisiin kanaviin. Digitaalisten markkinointipalveluiden ostamisen haasteena on kuitenkin se, että niitä myydään tuotantovetoisesti, siitä huolimatta että itse digitaalinen markkinointi on pikemminkin ketterää kehittämistä.
“Suomesta on puuttunut toimisto, joka sitoutuu aidosti asiakkaan liiketoiminnan kasvuun ja myynnin tuloksen parantamiseen. Sales Communications tuo ensimmäisenä mahdollisuuden ostaa palveluita kasvujohteisesti ja kuukausihinnoittelulla”, Aaltonen kertoo toimiston uudesta strategiasta.
Uudessa DMaaS-hinnoittelumallissa yritys maksaa kuukausimaksun, joka sisältää kaikki digitaalisen markkinoinnin palvelut strategioinnista aina tekniseen tukeen ja toteutukseen asti. Sales Communications sitoutuu yrityksen kasvutavoitteiden saavuttamiseen, ja asiakas maksaa komission liikevaihdostaan, kun tavoitteet saavutetaan.
“Tämä motivoi niin toimiston kuin asiakkaan yhteisen päämäärän äärelle, ja tuotannon yksityiskohdista ei tarvitse keskustella erikseen jokaisen stepin kohdalla”, Jani Aaltonen kertoo uudesta hinnoittelumallista.
“Digitaalinen markkinointi on mitattavaa ja sen tuoma vaikutus voidaan laskea suoraan liikevaihdossa. Me sitoudumme aidosti yrityksen kasvuun niin kotimaassa kuin kansainvälisesti”, Aaltonen toteaa.
Sales Communications on premium inbound-toimisto, joka on keskittynyt B2B-yritysten kasvun vauhdittamiseen. Toimisto on markkinoinnin automaatiojärjestelmä HubSpotin timanttitason kumppani, ja valittu kaksi kertaa (2016, 2017) EMEA-alueen vuoden parhaaksi HubSpot-toimistoksi. Vuonna 2017 Sales Communications palkittiin myös Euroopan tyytyväisimmistä HubSpot-asiakkaista.