Blogi | Sales Communications

Tulossa uusi HubSpot email dashboard

Kirjoittanut Fanni Parma | 14.10.2016 12:10

HubSpotilla on käyttäjilleen hienoja uutisia. Email dashboard kokee lähiaikoina uudistuksen, jonka ansiosta voit jatkossa seurata ja kehittää sähköpostituksiasi entistä helpommin. Uudessa dashboardissa on vankemmat työkalut analysointiin, jonka lisäksi se tarjoaa käytännönläheisiä vinkkejä, joiden avulla yrityksen on helppoa menestyä sähköpostimarkkinoinnissa.

Uusi email dashboard sisältää kaksi eri välilehteä: Manage ja Analyze. Manage-välilehdellä on listattuna lähetetyt, ajastetut, arkistoidut ja luonnostellut sähköpostit. Analyze-välilehdeltä löytyy uusi kotipesä sähköpostien raportoinnille. Siellä pääset entistä syvemmin käsiksi lähettämiesi sähköpostien suorituskykyyn.


Uusi email dashboard

  • Hallinnoi vaivattomasti sähköposteja. Voit arkistoida, järjestää ja poistaa sähköposteja tukuittain, tai lajitella niitä kansioihin.
  • Kokonaisvaltaisempaa dataa sähköpostien suorituskyvystä. Voit nopeasti tarkastella jokaista lähetettyä sähköpostia tietyn aikavälin, avausten ja klikkausten perusteella. Voit myös verrata yksittäisiä lähetyksiä muihin lähettämiisi sähköposteihin ja nähdä kuinka suoriuduit tällä kertaa verrattuna keskimääräisiin tuloksiisi. Uuden dashboardin myötä saat myös visuaalisen analyysin siitä, että mitkä sähköpostit ovat olleet erityisen onnistuneita – tai epäonnistuneita.
  • Vinkkejä sähköpostien parantamiseksi. Uusi työkalu auttaa selvittämään menestyneimpien sähköpostien yhdistäviä trendejä. Sivupalkista löytyykin jatkossa vinkkejä, jotka auttavat parantamaan yrityksesi sähköpostistrategiaa.

 

 

  • Vertaile sähköposteja keskenään. Käyttämällä uutta pinning-työkalua voit helposti vertailla tiettyjä sähköposteja keskenään. Selvität siis vaivattomasti mistä onnistumiset juontuvat ja löydät kehittämistä kaipaavat aspektit sähköpostimarkkinoinnissasi.
  • Näet nopeasti missä sähköposteissa on korkeimmat hylkäyskertoimet (bounces), tilauksen peruutukset ja roskapostiraportit. Näin voit helposti siivota sähköpostituslistaasi sekä selvittää mikä toimii ja mikä ei. Saat myös vinkkejä siitä, kuinka välttää samanlaisia sudenkuoppia tulevaisuudessa.

 

 

  • Enemmän kontrollia raportointiin. Voit jatkossa luoda raportteja sähköpostien tehokkuudesta eri aikaväleillä käyttäen joko ennalta määriteltyjä tai itse päättämiäsi aikavälejä.

Uudistunut email dashboard päivittyy jokaisen asiakkaan HubSpotiin lähiviikkojen aikana.


Kuvat: HubSpot: Heads up...a new Email Dashboard is coming!