Blogit aiheesta: Asiakaskokemus
SalesComm Blogi
Blogi, joka keskittyy tuottavaan ja kohdennettuun markkinointiin, parempiin asiakaskokemuksiin sekä myynnin lisäämiseen ja kasvun nopeuttamiseen.
- Hubspot
- Inbound-markkinointi
- Markkinointi
- Myynti
- Verkkosivut
- Markkinoinnin automaatio
- CRM
- Sosiaalinen media
- Integraatiot
- HubSpot CRM
- Strategia
- Case
- Asiakaskokemus
- Myynnin automaatio
- Tekoäly
- Johtaminen
- Kasvumarkkinointi
- Tapahtumat
- Data
- HubSpot Akatemia
- ABM
- AI
- Asiakastiedote
- ChatGPT
- Hakukone
- RevOps
- HubSpot käyttöönotto
- Migraatio
- SalesComm Akatemia
- Verkkokehitys
Omnichannel-strategiat ja tekoäly: Näin parannat asiakaskokemusta
Omnichannel-strategian ja tekoälyn yhdistelmä tarjoa parempaa asiakaskokemusta ja mahdollistaa henkilökohtaisemman ja ...
Lue lisääMitä on Suosittelumarkkinointi + ohjeet kampanjoiden toteuttamiseen
Suosittelumarkkinointi tarkoittaa markkinointia, joka perustuu asiakkaiden suositteluun ja verkostoitumiseen. Tämä ...
Lue lisääMiksi HubSpot? 10 syytä valintaan
HubSpot on CRM-alusta, joka on yhteydessä liiketoimintasi jokaiseen osa-alueeseen. Järjestelmä on rakennettu silmällä pitäen ...
Lue lisääCRM-järjestelmän valinnan tärkeimmät kriteerit
Asiakassuhteiden ylläpito on elintärkeää yrityksesi menestymisen kannalta. Kuitenkin usein asiakkaita koskeva tieto on hajallaan ...
Lue lisääHubSpot-uutuudet 09/22 – keskiössä yhtenäinen asiakaskokemus
HubSpot kehittyy koko ajan ollakseen enemmän kuin vain ohjelmisto ja luodakseen mahdollisuuksia yhtenäisen asiakaskokemuksen ...
Lue lisääValitse oikea työkalu asiakaspalveluun – 5 tärkeintä ominaisuutta
Asiakkaiden odotukset asiakaspalvelun laatua kohtaan ovat kasvaneet. Nykyään on entistä helpompaa vertailla eri yrityksiä ja ...
Lue lisääSelkeä myyntiprosessi ja parantunut asiakaskokemus HubSpotin avulla – case Nordic Floors
Myyjillä menee paljon aikaa turhaan säätämiseen. Tähän kun saataisiin muutos, niin elämä helpottuisi huomattavasti, ajatteli ...
Lue lisääMitä uutta HubSpot Service Hubissa?
HubSpotin Service Hub eli asiakaspalvelutyökalu saa uusia ominaisuuksia. Työkalun uudistumisen ansiosta voit tarjota ...
Lue lisääMitä tarkoittavat asiakkaan elinkaaren vaiheet HubSpotissa?
Milloin orastavaa kiinnostusta osoittaneesta verkkosivukävijästä tulee asiakas, ja mitä välivaiheita matkalla on? Asiakkuuden ...
Lue lisääSign up to our blog.
Sign up to receive our blog content sent directly to your inbox.
SalesComm blogi
- Hubspot •
- Inbound-markkinointi •
- Markkinointi •
- Myynti •
- Verkkosivut •
- Markkinoinnin automaatio •
- CRM •
- Sosiaalinen media •
- Integraatiot •
- HubSpot CRM •
- Strategia •
- Case •
- Asiakaskokemus •
- Myynnin automaatio •
- Tekoäly •
- Johtaminen •
- Kasvumarkkinointi •
- Tapahtumat •
- Data •
- HubSpot Akatemia •
- ABM •
- AI •
- Asiakastiedote •
- ChatGPT •
- Hakukone •
- RevOps •
- HubSpot käyttöönotto •
- Migraatio •
- SalesComm Akatemia •
- Verkkokehitys
Blogi, joka keskittyy tuottavaan ja kohdennettuun markkinointiin, parempiin asiakaskokemuksiin sekä myynnin lisäämiseen ja kasvun kiihdyttämiseen.
CRM-järjestelmän valinnan tärkeimmät kriteerit
Myynti • CRM • Asiakaskokemus
Selkeä myyntiprosessi ja parantunut asiakaskokemus HubSpotin avulla – case Nordic Floors
Myynti • Hubspot • Case • Myynnin automaatio • Asiakaskokemus