3009.2017
Kuuntele blogi
Sales Communications on näin nyt kolminkertainen HubSpot-tunnustuksen vastaanottaja, sillä markkinointi- ja myyntivaikuttajan Jani Aaltosen luotsaama toimisto palkittiin myös viime vuonna parhaana EMEA-alueen HubSpot-kumppanina. Sales Communications palkittiin parhaillaan käynnissä olevassa inbound-markkinoinnin globaalissa INBOUND 2017 -tapahtumassa Bostonissa.
“Aloitimme neljä vuotta sitten lähes tyhjästä, joten tunnustus tuntuu todella upealta. Kiitämme kaikkia asiakkaitamme tämän tunnustuksen saavuttamisesta”, Jani Aaltonen iloitsee.
EMEA-alueen parhaan Hubspot-kumppanin tunnustus jaettiin Sales Communicationsin esimerkillisestä ja menestyksekkäästä inbound-markkinoinnista ja lukuisista uusista asiakkaista. Sales Communicationsin asiakkaat taas ovat ahkerimpia HubSpotin-käyttäjiä EMEA-alueella, mikä vei toimiston voittoon Happiest Customers -kategoriassa.
Sales Communications on kotimainen inbound-markkinoinnin edelläkävijä ja digitaalisen B2B-markkinoinnin eturivin osaaja.
Yhdysvaltalainen HubSpot on inbound-markkinoinnin järjestelmäkehittäjä. Brian Halliganin ja Darmesh Shahin MIT:ssa perustama yritys on kymmenessä vuodessa kasvanut kansainväliseksi konserniksi, jonka digitaalisen markkinoinnin ja markkinoinnin automaatioon työkaluna käytettävä järjestelmä on valloittanut mainostoimistot ympäri maailman. Tunnustusten jakamisen lisäksi HubSpot muun muassa kouluttaa inbound-markkinoinnin ammattilaisia ja tukee partneritoimistoja ympäri maailmaa.
Janilla on yli 20 vuoden kokemus asiakasyritysten myynnin kasvattamisesta. Hän on erikoistunut inbound-markkinointiin, myyntiin, konvertoimaan verkkovierailijoista myyntiliidejä sekä siihen, miten tehdään myyntiä niin, että ihmiset todella ostavat. Jani on merkittävä sosiaalisen median tekijä markkinoinnin ja myynnin parissa. Hänen suosituimmat kanavansa ovat podcastit KasvuPodcast, Lead & Trust, Myyntikanava ja Suoraa puhetta.