Nyt se on virallisesti todistettu, että olemme saavuttaneet hienoja tuloksia asiakkaidemme ja yhteistyökumppaneidemme kanssa; Sales Communications palkittiin EMEA-alueen parhaaksi HubSpot-toimistoksi vuonna 2016. Tunnustus pokattiin vuosittain jaettavissa HubSpot Impact Awards -palkintojenjaossa ja valinta suoritettiin satojen ehdokkaiden joukosta. EMEA-alueeseen kuuluvat Euroopan, Lähi-Idän ja Afrikan maat.
Toimitusjohtaja Jani Aaltonen vastaanotti palkinnon Bostonissa loppuunmyydyn Inbound 2016 -tapahtuman lavalla torstaina aamuyöstä Suomen aikaan. “Tämä on mahtava tunnustus suomalaiselle yrittäjyydelle ja markkinointiosaamiselle. Kun 14 vuotta sitten lähdin yrittäjäksi, en villeimmissä unelmissanikaan kuvitellut toimistomme saavan tällaista kansainvälistä tunnustusta. Kiitos tästä kuuluu Sales Communicationsin mahtavalle henkilökunnalle, hyville asiakkaillemme sekä tietysti HubSpotille ja erityisesti kaikille partneriohjelmassa työskenteleville”, iloitsi toimitusjohtajamme Jani Aaltonen tuoreeltaan Yhdysvalloista.
Sales Communicationsin työ asiakkaiden parissa on kerännyt huomiota ja tunnustuksen antamisen perusteluissa HubSpotin partneriohjelman johtaja Patrick Shea toteaakin, että Sales Communications on asettanut esimerkin sille, miten yritysten kaikkialla tulisi muuttaa markkinointiaan inboundin avulla. Shea suitsuttaa edelleen, että strateginen lähestymistapamme asiakkaiden houkutteluun, kontaktointiin ja ilahduttamiseen on rakentanut arvokkaita suhteita asiakkaisiin ja yleisöömme sekä vienyt toimistomme ja koko inbound-liikkeen kasvuun.
Inbound 2016 -tapahtuman kiireiden ja menojen välissä Jani Aaltonen ehti vielä pohtimaan tunnustuksen merkitystä: “Kun digitalisaatio muokkaa ostokäyttäytymistämme ja yrityksillä on vaikeuksia saada asiakkaidensa huomio, inbound-markkinointi tavoittaa asiakkaat silloin, kun hänen ostoikkunansa on auki. Inbound-markkinoinnilla saat asiakkaittesi huomion, sitoutat asiakkaasi yritykseesi, luot merkityksiä ja vahvistat suhdettasi asiakkaisiisi. Inboundista on tullut valtavirtaa ja se on paljon tehokkaampaa kuin perinteinen asiakasta häiritsevä, tunkeileva markkinointi. Kukaan ei herää nähdäkseen mainoksen, mutta useat haluavat tietoa heille merkityksellistä asioista.”
HubSpotin Impact Awards -tunnustukset jaetaan vuosittain. Kategorioita on viisi, ja niiden joukossa tunnustukset jaetaan muun muassa parhaasta Growth Driven Design -verkkosivusuunnittelusta, asiakkaan myynnin tukemisesta ja kasvattamisesta sekä innovatiivisista uusien intergraatioiden käyttämisestä asiakasprojekteissa.
Kiitämme asiakkaitamme ja yhteistyökumppaneitamme inspiroitumisesta ja hienosta työstä inboundin parissa, ja aiomme juhlistaa tätä upeaa saavutusta henkilökuntamme kesken.