Myös peruspalvelussa tarjotaan tietenkin henkilökohtaista palvelua, premiumissa se on kuitenkin vielä henkilökohtaisempaa. Mitä se sitten tarkoittaa? Asiakasta oikeasti kuunnellaan ja ollaan luotettava kumppani. Tuotetaan merkittävästi enemmän arvoa nimenomaan asiakkaan silmissä. Haastatteluista ilmeni, että premium-palvelussa lyhyt reaktioaika ja oma yhteyshenkilö ovat tärkeitä. Kumppani on tavoitettavissa päivästä tai ajasta riippumatta ja yhteistyö on sujuvaa, kun asioita hoitaa sama yhteyshenkilö. Jos kysymyksiin ei saa vastauksia heti, annetaan tieto siitä milloin asiaan palataan. Sales Communicationsin kerrotaan olevan nopea reagoimaan asiakkaan pyyntöihin ja meille on kunnia-asia pitää tästä kiinni.
Kumppanissa arvostetaan vahvasti proaktiivisuutta. Yhteistyöhön annetaan paljon ideoita ja ehdotetaan selkeästi mitä kaikkea yhdessä voidaan tehdä. Proaktiivisuus palvelee asiakasta ja yhteistyö on sujuvaa. Proaktiivinen kumppani ideoi enemmän kuin tavallinen kumppani. Tässä tärkeää on asiakkaan tunteminen. Asiakkaat kertovat yhteistyön Sales Communicationsin kanssa olevan innovatiivista.
B2B-markkinoinnissa asiakkaat eroavat aina toisistaan. Eri toimialoilla on erilaisia erityispiirteitä ja premium-palvelussa vaaditaan niiden huomioimista. Jotta palvelu eroaa peruspalvelusta, asiakkaan liiketoiminnan vahva tunteminen on ensiarvoisen tärkeää. Asiakkaan todellinen tunteminen vaikuttaa koko yhteistyöhön. Se auttaa henkilökohtaisen palvelun tarjoamista ja proaktiivista yhteistyötä. Premium-palvelussa asiakkaat ja palveluntarjoaja ovat kumppaneita.
Haastateltavat olivat pääosin todella tyytyväisiä yhteistyöhön Sales Communicationsin kanssa. Saimme hyviä kehitysideoita, jotta pystymme myös jatkossa pitämään premium-palvelumme tason korkealla ja parantamaan sitä entisestään.