Kuuntele blogi
HubSpot-portaalianalyysi on tarkoitettu sinulle, jolla on HubSpot käytössä ja haluat selvittää, miten saisit teidän HubSpot-portaalista enemmän tehoja irti.
Portaalianalyysi sopii sinulle joka mietit jotain seuraavista kysymyksistä:
Käymme läpi mitä mahdollisuuksia on saada HubSpot toimimaan niin, että yrityksen myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun tavoitteet täyttyvät. Annamme vinkkejä mitä yritys voi tehdä, jotta HubSpot-portaalista saadaan enemmän tehoja irti ja kaikki tarpeelliset ominaisuudet tulee käyttöön oikein. Analyysi tehdään online tai pääkaupunkiseudulla paikan päällä.
Analyysissä tarkistetaan:
HubSpot-portaalianalyysi on SalesCommin tarjoama ilmainen palvelu HubSpot-asiakkaille. Analyysistä saat videodokumentaation kehityskohteineen. Sen avulla voit kouluttaa myös muita organisaatiossasi HubSpot-portaalin tehokäyttöön.
Jos asia kiinnostaa, varaa 30 minuutin online-tapaamisen HubSpot-asiantuntijan kanssa, niin käydään yhdessä läpi tavoitteenne ja sovitaan aika HubSpot portaalin läpikäyntiin.
Janilla on yli 20 vuoden kokemus asiakasyritysten myynnin kasvattamisesta. Hän on erikoistunut inbound-markkinointiin, myyntiin, konvertoimaan verkkovierailijoista myyntiliidejä sekä siihen, miten tehdään myyntiä niin, että ihmiset todella ostavat. Jani on merkittävä sosiaalisen median tekijä markkinoinnin ja myynnin parissa. Hänen suosituimmat kanavansa ovat podcastit KasvuPodcast, Lead & Trust, Myyntikanava ja Suoraa puhetta.