1110.2019
Kuuntele blogi
Liiketoimintasi kasvattaminen WordPressin avulla on nyt mahdollista HubSpotissa. Mikäli sinulla on käytössäsi HubSpot, mutta verkkosivustosi ovat tehty WordPressillä voit hyödyntää integraation näiden kahden alustan välillä. HubSpotin All-In-One Marketing on ilmainen integraatio WordPressiin, mikäli haluat kasvattaa sähköpostilistoja, hallinnoida kontakteja sekä lähettää markkinointiviestejä HubSpotin CRM-järjestelmän kautta.
HubSpotin All-in-one Marketing integraatio WordPress -plugin on rakennettu auttamaan sinua kasvattamaan liiketoimintaa turvallisesti. HubSpotin seurantakoodi lisätään automaattisesti WordPress-sivuillesi laajennuksen yhteydessä. Kaikki mitä tarvitset on HubSpot-integraatio, joka parantaa myyntiä, markkinointia ja asiakaspalvelua. Tämä tarkoittaa sitä että voit keskittyä huoletta omaan liiketoimintaasiWordPressin liittäminen HubSpotin CRM-järjestelmään auttaa sinua hallinnoimaan asiakkuuksia ja tarjoamaan heille ylivertaisen asiakaskokemuksen. Liittämällä WordPress HubSpotiin saat seuraavat työkalut ilmaiseksi käyttöösi:
Verkkosivustolla olevat lomakkeesi synkronoidaan automaattisesti HubSpot CRM -järjestelmän kanssa. Näin voit segmentoida kontaktisi helposti luetteloihin ja nähdä asiakkaidesi verkkosivustokäyttäytymisen.
Voit luoda ja lisätä lomakkeita sekä ponnahdusikkunoita muutamassa minuutissa, vedä ja pudota-sovelluksen avulla.
Lisää Live Chat tai Botti sivustollesi ja anna vierailijoiden keskustella kanssasi, joko reaaliaikaisesti tai botin ohjaamana. Voit vastata nopeasti esitettyihin kysymyksiin Live Chatin kautta ja antaa Botin hoitaa kysymyksiin vastaaminen esimerkiksi yrityksesi aukioloaikojen ulkopuolella.
Kun sivuston kävijä lähettää Live Chat-viestin tai täyttää lomakkeen, voit lähettää automaattisen sähköpostiviestin parantaaksesi asiakaskokemusta. Kaikki lähetetyt sähköpostit kirjataan automaattisesti HubSpotin CRM.ään. Lisäksi näet onko viesti avattu ja onko linkkejä klikattu.
Sisäänrakennettu analytiikka kertoo mitkä sivut ja liikenteen lähteet tuottavat sinulle eniten tuloksia. Voit siis kehittää omaa toimintaa ja omaa työskentelyä tulosten avulla.
Eri ohjelmistojen tekijät ovat ryhtyneet rakentamaan integraatioita omien järjestelmien ja HubSpotin välille. HubSpotiin voidaan integroida tänä päivänä lähes mitä tahansa hyödyntäen HubSpotin omaa API-rajapintaa. Näistä muutamia mainitaksemme Zapier, Databox ja PandaDoc.
Kun yhdistät WordPress-lomakkeesi tai rakennat uusia, ne synkronoidaan yhteystietokantaan. HubSpotin Wordpress-laajennus integroituu jo olemassa oleviin lomakkeisiin ja synkronoi näiden lomakkeiden lähettämät tiedot HubSpot-tietokantaan. Kaikki lomakkeille keräämät sähköpostit synkronoidaan HubSpot CRM:n kanssa, jossa voit hallita asiakassuhteita ja potentiaalisia asiakkaita.
Pystyt luomaan nopeasti uusia lomakkeita ja upottamaan lomakkeen verkkosivuillesi muutamassa sekunnissa vedä ja pudota-toiminnon avulla. Teknistä asiantuntemusta ei tarvita.
Automaattisten seurantasähköpostien lähettäminen, sen jälkeen kun vierailija täyttää lomakkeen, mahdollistaa parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen.
Ostajat haluavat tietoa ja he myös odottavat saavansa sen heti. Voit hyödyntää Live Chat-toimintoa keskustellaksesi verkkosivuvierailijoiden kanssa. Chat-työkalu on helposti muokattavissa vastaamaan brändisi ulkoasua. Työkalun avulla pystyt luomaan kohdennettuja tervehdysviestejä eri yleisölle, eri verkkosivuille ja eri asiakassegmenteille.
Jokainen keskustelu tallennetaan automaattisesti Conversations-postilaatikkoon, sekä kontaktitietojen aikajanaan. Näin sinulla on aina kokonaiskuva keskusteluista, joita kontaktin kanssa on käyty.
Voit tallentaa jopa miljoona yksityiskohtaista yhteys- ja yrityskontaktia täysin ilmaiseksi. Voit lisätä uusia yhteystietoja manuaalisesti tai yhdistää lomakkeesi HubSpot CRM-järjestelmään synkronoidaksesi sähköpostien lähettämisen automaattisesti.
Mikä parasta HubSpotin CRM-järjestelmä antaa sinulle tietoa siitä, millä verkkosivuilla kontaktit vierailivat, mitä lomakkeita he ovat täyttäneet ja mitä keskusteluita heidän kanssaan on käyty.
Verkkosivustosi tai blogin tulee käyttää WordPress.org-asennusta tai sinulla tulee olla paketti WordPress.com:in kautta voimassa. Huomioi, että WordPress.com-sivuston mukaiset paketit esimerkiksi Premium ja Personal eivät salli laajennuksia tai JavaScriptiä, ne eivät myöskään ole yhteensopivia laajennuksen kanssa. Käytettävän WordPress-version tulee vastata laajennuksen vaatimuksia. Voit tarkistaa vaatimukset täältä.
Wp_footer-toiminto on sisällytettävä WordPress-teeman alatunnisteeseen: footer.php. Tätä toimintoa tarvitaan seurantakoodin asentamiseen sivustosi jokaiselle sivulle. Huomioi, että sinun tulee olla WordPress-sivustojen ylläpitäjä asentaaksesi laajennusosan.
Haluatko keskustella lisää siitä, miten teidän HubSpot voitaisiin integroida muihin järjestelmiin? Varaa alla olevasta kalenterista aika, niin jatketaan keskusteluja!
Janilla on yli 20 vuoden kokemus asiakasyritysten myynnin kasvattamisesta. Hän on erikoistunut inbound-markkinointiin, myyntiin, konvertoimaan verkkovierailijoista myyntiliidejä sekä siihen, miten tehdään myyntiä niin, että ihmiset todella ostavat. Jani on merkittävä sosiaalisen median tekijä markkinoinnin ja myynnin parissa. Hänen suosituimmat kanavansa ovat podcastit KasvuPodcast, Lead & Trust, Myyntikanava ja Suoraa puhetta.