1007.2023
Kuuntele blogi
HubSpotin Content Optimization System (COS) on uudenlainen sisällöhallintajärjestelmä, joka toimii loistavasti yrityksille, joiden tavoitteena on yhdistää markkinointi ja verkkosivut. COS on käyttäjäystävällinen vaihtoehto sen helppouden ansiosta, joten jopa verkkosivujen rakentaminen onnistuu vähemmän kokemusta omaavaltakin. Järjestelmä sisältää useita ominaisuuksia, jotka tekevät siitä erittäin varteenotettavan ratkaisun verkkosivualustaksi sekä inbound-markkinointiin.
Tässä muutama hyöty miksi sinun kannattaa pohtia tätä vaihtoehtoa verkkosivualustaksesi:
Perinteiset sisällönhallintajärjestelmät ovat suosittuja helpon sisällön hallinnan ja päivittämisen ansiosta. HS sisällönhallintajärjestelmä vie tämän vielä hieman pidemmälle, mahdollistamalla sisällön kohdentamisen tietyille kohderyhmille. Smart Content määritellään joko kävijän ostomatkan tai yhteystietoluettelon perusteella. Geneerisen, laajalle yleisölle tarkoitetun sisällön sijaan voit julkaista tarkoin määritettyä sisältöä uusille kävijöille, laadukkaille liideille ja asiakkaille heidän tarpeidensa pohjalta. Tämä mullistava lähestymistapa antaa sinulle uuden perspektiivin sisältöstrategiaasi.
Niille, joilla ei ole design taustaa, HS mahdollistaa verkkosivujen kehityksen kustomoidun rakennustyökalun avulla. Käyttäjille annetaan täysi vapaus verkkosivurakenteiden ja ulkoasun suunnitteluun. Verkkosivujen rakennustyökalu sisältää vedä ja pudota (drag and drop) toiminnallisuuden joka mahdollistaa sivuston rakenteen kustomoinnin helposti. Sisältöeditori taas mahdollistaa fonttien, värien ja tyylin muutokset koskemattakaan CSS-tiedostoon. Koodaus taitoja omaaville COS mahdollistaa sivuston tyylien määrittämisen vapaasti.
Jos olet seurannut uusia webdesign trendejä, olet varmasti kuullut responsiivisesta designista. Tutkimukset osoittavat, että 60% internetin käyttäjistä selaavat verkkosivuja tableteilta, älypuhelimilta tai muilta mobiililaitteilta. Käyttäjien siirtyessä yhä useammin käyttämään mobiililaitteita, on äärimmäisen tärkeää, että digitaalinen strategiasi sisältää sivuston, joka sopii kaikille näyttö kooille.
HS on täysin responsiivinen, joten sinun ei tarvitse erikseen koodata sivustoasi responsiiviseksi – se tapahtuu automaattisesti. Pienellä CSS ja HTML osaamisella pystyt rakentamaan helposti kustomoidun mobiiliversion sivustostasi.
Tuoreen nopeus testauksen mukaan HubSpot oli listan kärjessä verrattaessa alustoihin kuten Wordpress, Joomla ja Drupal. Google hyödyntää nykyisin verkkosivun latausnopeutta hakukone algoritmissaan, joten nopeasti latautuva sivu parantaa myös hakukone löydettävyyttäsi. Kaksi kärpästä yhdellä iskulla siis! Katso blogimme COS:in ja CMS:n erovaisuuksista tästä.
Useimmat SEO työkalut vaativat käyttäjiltä ulkoista tutkimusta ja hakusanojen priorisoimista verkkosivujen ja blogin kautta. HubSpotin all-in-one alusta antaa näppäriä SEO vinkkejä sisältöeditorien ohessa, mahdollistaen korkeasti rankattujen hakusanojen hyödyntämisen pikaisesti. HS auttaa sinua optimoimaan sivustollesi oikeat hakusanat, parantamaan löydettävyyttäsi ja pitämään silmällä kilpailijoitasi.
HubSpot tarjoaa analytiikkaa avuksi, jotta voit kartoittaa ratkaisujen toimivuutta. Kun hakusanasi eivät enää suoriudu kuten ennen, HubSpot ilmoittaa sinulle kehityskohteista. Käyttäjät saavat vinkkejä sisäisten linkkien käytöstä, CTA:ista, laskeutumissivuista ja muista mahdollisuuksista markkinoinnin kehittämiseen. Analytiikka-alusta mahdollistaa kävijävirran seurannan, sivuston suorituskyvyn analysoinnin, potentiaalisten liidien seurannan ja paljon muuta yhden ratkaisun kautta.
Janilla on yli 20 vuoden kokemus asiakasyritysten myynnin kasvattamisesta. Hän on erikoistunut inbound-markkinointiin, myyntiin, konvertoimaan verkkovierailijoista myyntiliidejä sekä siihen, miten tehdään myyntiä niin, että ihmiset todella ostavat. Jani on merkittävä sosiaalisen median tekijä markkinoinnin ja myynnin parissa. Hänen suosituimmat kanavansa ovat podcastit KasvuPodcast, Lead & Trust, Myyntikanava ja Suoraa puhetta.