HubSpot on monipuolinen markkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun ohjelmisto ja yksi maailman suurimmista markkinoinnin automaatiojärjestelmistä. HubSpot auttaa yrityksiä verkkosivuliikenteen lisäämisessä, konversioissa ja liidien muuttamisessa asiakkuuksiksi ja sitä käyttää jo yli 100 000 asiakasta ympäri maailmaa.
Markkinoilla on jo pitkään tunnistettu tarve markkinoinnin automaatiojärjestelmien, digitaalisen markkinoinnin ja HubSpot-järjestelmän osaajille. HubSpot-koulutukset vastaavat tähän tarpeeseen. HubSpot-koulutuksen avulla varmistat osaamisesi korkean tason ja opit hyödyntämään automaatiota, tekoälyä ja dataa markkinoinnissa. Toisin sanoen HubSpot-koulutus ja -osaaminen tuo sinulle etulyöntiaseman osaamiseesi!
Sales Communications on järjestänyt HubSpot-koulutuksia vuodesta 2014 lähtien.
HubSpot Akatemia on koulutuspalvelu, joka on tarkoitettu Sales Communicationin HubSpot-asiakkaille. Jäsenenä olet oikeutettu koulutuksiin niin kauan kuin yrityksesi on Sales Communicationin asiakas ja yrityksellä on Pro- tai Enterprise-tason lisenssi.
Kaikki opetus tapahtuu digitaalisessa oppimisympäristössä, joten pystyt osallistumaan koulutuksiin livenä paikasta riippumatta.
Jos yrityksesi ei ole Sales Communicationin asiakas, voit osallistua maksulliseen HubSpot Akatemian koulutukseen. Katso tarkemmat yksityiskohdat täältä.
HubSpot Academy on HubSpotin oma, maailmanlaajuinen ja ilmainen verkkokoulutus.
HubSpot Academyssä koulutetaan myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun ammattilaisia HubSpot-ohjelmistosta, jotta he voivat kasvattaa osaamistaan ja liiketoimintaansa. Uusia kursseja ja sertifikaatteja julkaistaan koko ajan lisää.
HubSpot Academyn avulla pysyt ajan tasalla digitaalisen markkinoinnin, myynnin ja asiakastuen viimeisimmistä trendeistä. Pystyt opiskelemaan itsesi inbound-markkinoinnin syväosaajaksi ja kehittämään HubSpot-osaamistasi.
HubSpot Academyssä voit suorittaa yksittäisiä kursseja, käydä läpi pieniä oppitunteja tai suorittaa suurempia kurssikokonaisuuksia, jonka suoritettuasi saat kyseisen kurssin sertifikaatin.
Koulutuksissa voit käydä läpi Marketing, Sales ja Services Hubien kaikkia osa-alueita - muun muassa inbound-markkinoinnin perusteita, sosiaalisen median mainontaa ja strategioita, sähköposti- ja sisältömarkkinointia sekä inbound-myyntiä. Sertifikaatteja voi suorittaa ilman HubSpot-asiakkuutta. Kurssit päivittyvät usein, uusien ominaisuuksien tahtiin.
Tämä maailmanlaajuisesti tunnustettu sertifikaatti kouluttaa sinut hyödyllisten videoiden, interaktiivisten tietokilpailujen, käytännön harjoitusten ja opinto-oppaiden avulla. Videot ja materiaalit ovat selkeitä ja käytännönläheisiä, joten opiskelu on myös mukavaa. Academyn koulutukset ja materiaalit ovat englanniksi.
Sertifikaattien suorittaminen paitsi lisää osaamistasi, on myös erinomainen lisä CV:ssäsi.
Sales Communications kouluttaa yrityksiä ja organisaatioita myös räätälöidysti. Yritysten omissa koulutuksissa keskitytään juuri sinun yrityksesi tarpeisiin ja koulutettavien toivomiin osa-alueisiin.
Koulutuksista voit saada joko pidempikestoista tukea ja konsultointia tai tietyn osa-alueen (esimerkiksi CRM-konfigurointi, ABM tai mainonnan rakentaminen) täsmäkoulutusta.
Talentgate ja Sales Communications järjestävät viiden kuukauden mittaisen HubSpot Talent -koulutusohjelman. Koulutus toteutetaan RekryKoulutuksen kautta ja siihen voivat hakea työttömät tai työttömyysuhan alaiset henkilöt.
Talent-koulutusohjelman opettajina toimivat Sales Communicationsin asiantuntijat, joilla on pitkä kokemus HubSpot-järjestelmästä.
Koulutusohjelman tavoitteena on kouluttaa HubSpot-järjestelmän osaajia, jotka voivat työskennellä yrityksissä esimerkiksi markkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun asiantuntijoina sekä HubSpot-pääkäyttäjinä. Talent-koulutusohjelma antaa koulutettavalle valmiudet ymmärtää HubSpot-järjestelmä kokonaisuutena sekä hyödyllistä käytännön osaamista.
HubSpot Talent -koulutus siis yhdistää asiantuntijakoulutuksen ja käytännön työskentelyn valitussa yhteistyöyrityksessä eli koulutusohjelma on Pro- tai Enterprise-lisenssin omistaville yrityksille erinomainen keino saada HubSpot-osaamista.
Talent-koulutuksen jälkeen koulutettavalla on osaamista hyödyntää automaatiota, tekoälyä ja dataa markkinoinnissa sekä ymmärrys, miten yritysten myyntiä kasvatetaan digitaalisesti.
HubSpot Talent -koulutukseen hakevalta edellytetään alalle soveltuvaa kaupallista tai teknistä koulutusta (esimerkiksi tradenomi, merkonomi, KTM, datanomi) tai vaihtoehtoisesti työkokemuksen tai harrastuneisuuden kautta saavutettua riittävää osaamista tehtäviin. Tämän lisäksi myös motivaatiolla ja asenteella on merkitystä.
Koulutusohjelma on erinomainen väylä työllistyä uusiin tehtäviin ja kouluttautua osaajaksi, joiden kysyntä on kova!
Katso kuinka HubSpot Talent -koulutusohjelma toimii ja mitä hyötyä ohjelmasta on saatu?
YouTubesta löytyy myös suuri määrä HubSpot-koulutusvideoita. Näiden avulla pääset joko alkuun tai syvennät osaamistasi. Tässä muutama vinkki:
HubSpot-ystäväryhmä on suomenkielinen ryhmä, jossa HubSpot markkinoinnin automaation käyttäjät voivat jakaa vinkkejä ja kysyä toisiltaan kysymyksiä HubSpotin käyttämisestä ja mahdollisuuksista. Ystäväryhmässä on satoja suomalaisia HubSpot-käyttäjiä, joiden kanssa voit verkostoitua ja saat tukea ja apua kysymyksiisi. Tervetuloa mukaan!
Jos tarvitset nopeaa apua, käy kurkkaamassa Sales Communicationin HubSpot-tuki!