Kuuntele blogi
Clearbit on B2B-asiakastietojen tarjoaja, joka kerää julkista tietoa verkosta ja muuntaa sen tarkaksi, standardoiduksi datasetiksi. Sen palvelut auttavat yrityksiä rikastamaan asiakastietoja ja tuomaan esiin ostopotentiaalia. Lisäksi se tarjoaa pääsyn ajantasaiseen B2B-yhteystietodataan, joka kattaa yli 500 miljoonaa päätöksentekijää eri maissa. Yritys on erityisen tunnettu datan laadustaan ja monipuolisista tietolähteistään, jotka kattavat yrityksiä eri toimialoilta laajalla skaalalla.
Clearbitilla on huippuluokan tietoa ja he jakavat HubSpotin ideologian auttaa asiakkaita kasvamaan paremmin. Yhdessä nämä kaksi voivat tehdä jotakin mullistavaa.
Clearbitilla on runsaasti ja laajaa asiakastietoa, joka käsittää yli 100 yrityskohtaista tietoa, demografisia tietoja ja teknografisia ominaisuuksia jokaisesta yrityksestä, jolla on verkkosivusto. Clearbitin tiedot yli 20 miljoonasta yrityksestä ja 500 miljoonasta päättäjästä tulevat monista lähteistä: yli 250 julkisesta ja yksityisestä tietolähteestä, mukaan lukien sosiaaliset profiilit, yritysten verkkosivustot ja viranomaisilmoitukset.
Clearbitilla on vahva osaaminen B2B-tietojen alalla. Clearbitin toimitusjohtaja ja teknologiajohtaja ovat rohkealla missiolla hyödyntää tekoälyä asiakastietojen voimana ja kumpikin heistä on intohimoinen datan suhteen. Tämänkaltainen järkkymätön asenne ja omistautuminen vakuutti HubSpotin siitä, että Clearbitin tiimi tulee olemaan erinomainen lisä HubSpotin kulttuuriin.
Clearbitin tiedoilla on välitöntä arvoa HubSpot käyttäjille. Joissakin yritysostoissa tuotteet täytyy koota yhteen, mikä usein luo epäyhtenäisen kokemuksen asiakkaille. Tämä ei ole yksi niistä tapauksista. HubSpot on jo aiemmin hyödyntänyt Clearbitin tietoja ja integraatio HubSpotiin on olemassa. Tämä tarkoittaa sitä, että asiakkaat saavat arvoa nopeasti.
HubSpotin ja Clearbitin integraatio mahdollistaa pääsyn rikastettuun yritystietoon, mikä auttaa ymmärtämään ihanteellisia asiakkaita paremmin. Listasimme alle tärkeimpiä hyötyjä HubSpot käyttäjille:
Syvällisen ja laajan tiedon hyödyntäminen: Clearbit tarjoaa tietokannan yli 20 miljoonasta yrityksestä ja 500 miljoonasta päättäjästä, rikastettua yritystietoa, demografiaa ja teknografiaa, tarjoten HubSpotin käyttäjille vertaansa vailla olevia oivalluksia asiakkaiden paremman ymmärtämisen ja yhteyden luomisen tueksi.
Synergia HubSpotin kanssa: Clearbit datan integrointi HubSpotiin parantaa asiakaskokemusta, sillä integraatio on jo olemassa, mikä varmistaa saumattoman siirtymisen ja välittömän arvon käyttäjille.
Tekoälyvetoista personointia: Clearbitin avulla HubSpot voi hyödyntää tekoälyä seuratakseen asiakkaiden ja prospektien toimintaa sekä HubSpot alustalla että muualla verkossa. Näin voidaan automatisoida tarkasti kohdennettua ja personoitua viestintää.
Tehokasta potentiaalisten asiakkaiden kohdentamista: HubSpot käyttäjät voivat helposti tunnistaa ja kontaktoida potentiaaliset asiakkaat Clearbitin laajan datan avulla HubSpotin CRM:ssä, optimoiden markkinointi- ja myyntiponnistelut.
Sitoutuminen asiakkaiden kasvuun: Clearbit jakaa HubSpotin asiakaskeskeisen filosofian, jonka kantava teema on auttaa yrityksiä kasvamaan paremmin ja syventää yhteyksiä asiakkaisiin.
Lisätietoa aiheesta HubSpotin tiedotteessa: Welcoming Clearbit to the HubSpot team
Heidi auttaa HubSpotin avulla yrityksiä oivaltamaan keinoja, joilla työn tekemisestä tulee sujuvaa ja myynti kasvaa. Vapaa-aika kouluratsastajalla menee pitkälti hevosten parissa.